Gå til innhold

Tips for å fjerne molusker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår datter er 4 år. Hun har magen og armene fulle av molusker. De har vært der i over 1 år. Legene sier at de vil forsvinne av seg selv. I det siste har jeg smurt på Tea Tre olje fra Body shop. Dette ødlegger moluskene, men de blir store og nesten betente. Det ser skikkelig stygt ut. Noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Vår datter er 4 år. Hun har magen og armene fulle av molusker. De har vært der i over 1 år. Legene sier at de vil forsvinne av seg selv. I det siste har jeg smurt på Tea Tre olje fra Body shop. Dette ødlegger moluskene, men de blir store og nesten betente. Det ser skikkelig stygt ut. Noen gode råd??

Jeg hadde sånne når jeg var liten. Jeg ble henvist til en hudspesialist som fjernet dem.

Skrevet

Inotyol. Respetfritt på apoteket. Vårt barn slet med dette i nesten et år, legen hevdet at det ville forsvinne, ingen hjelpemidler etc. Det kan vare to år om det "skal forsvinne av seg selv". Inotyol kom det et tips om i Foreldre & barn - abonementet har allerede betalt seg, merkbar bedring etter to dager - etter to uker var det helt borte!

Smurt på morgen og kveld.

Funker det så gi legen din tips, det gjorde jeg, synes de skylder å formidler videre tips selv om det er kjerringråd og reseptfritt.

Lykke til.

Skrevet
Jeg hadde sånne når jeg var liten. Jeg ble henvist til en hudspesialist som fjernet dem.

Ja, for det er en virus og som vorter, de kan brennes av el. Men det er ikke nødvendig når man har tryllemiddelet inotyol :ler:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Ja, for det er en virus og som vorter, de kan brennes av el. Men det er ikke nødvendig når man har tryllemiddelet inotyol :ler:

Okei, det middelet fantes nok ikke når jeg var liten. Jeg trengte ikke å brenne de av, hudlegen bare fjernet de, og jeg merket ingenting for jeg hadde på bedøvelseskrem.

Gjest Gjest_pelle_*
Skrevet

Kan dette midlet brukes på vanlige vorter?

Skrevet

Det er en krem for psoriasis og eksem står det på. I tipset jeg leste sto det at det ofte brukes på bleieutslett.

Ellers koster det iukek all verden, så hvis ikke noe annet egnet middel funker, hvorfor ikke prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...