lisa* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Sendte inn papirer om å skifte til mannens etternavn før bryllupet, men har ikke hørt noe mer! Må jeg sende inn vigselspapirene? elle? litt usikker her, må jo forandre på navnet i pass, bankkort, førerkort osv.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg ville nok ringt og etterlyst svar, og undersøkt med de. Ingenting skjer automatisk, du må selv gi beskjed ang navnbytte- selv etter bryllupet.
HelloKjersti Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg fikk min bekreftelse på navneskiftet ca. en måned etter bryllupet.
mia83 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 (endret) Jeg fikk ikke min bekreftelse før i forgårs! Da hadde jeg ringt og purret flere ganger, hver gang sa de at saken min var under behandling osv osv.. men plutselig fant de ut at papirene mine var sendt til Fredrikstad... og da tok det 4 dager fra jeg ringte til jeg fikk bekreftelsen i posten. Så for all del, ring og mas, ellers skjer det kanskje ikke noe! Edit: Giftet meg 21. juni, det tok dem altså nesten 2 måneder.. og 6 masetelefoner fra meg Endret 18. august 2008 av mia83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå