Gå til innhold

intimbarbering

Fremhevede innlegg

Gjest trøtt&lei
Skrevet

Sinksalve, enkelt og greit.

Man skal ikke plage andre man skal være grei og snill,

og forøvrig kan man gjøre som man vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er vel helt biologisk naturlig med oralsex?

Man har jo knulla siden tidenes morgen!!!

Dette har ingenting med tilpasning å gjøre ihvertfall, håret har en nytteverdi. Ellers ville det ikke vært der lenger.

Noen liker hår, andre liker ikke hår.

Hår i munnen er ikke akkurat digg, men det er jo bare å spytte ut igjen!

Heia, det var meg du svarte. Tror du alvorlig talt, i en tidsalder hvor folk badet en gang på våren, og en gang til jul, at oralsex var like vanlig som i dag? Man har knulla siden tidenes morgen, fordi dette er nødvendig for artens overlevelse. Husk at kvinners nytelse ikke har noen lang tradisjon, hvis vi tar utgangspunkt i "tidenes morgen"

Kroppshår er vel egentlig ikke nødvendig for noe lenger, vi har klær og bor i hus. Pelsen var for å holde varmen. I dag er argumentene for eller mot barbering kun farget av hva man synes om det. Om noen ikke har noe til overs for barbering, vil de dra inn "naturen" som argument.

Skrevet
Heia, det var meg du svarte. Tror du alvorlig talt, i en tidsalder hvor folk badet en gang på våren, og en gang til jul, at oralsex var like vanlig som i dag? Man har knulla siden tidenes morgen, fordi dette er nødvendig for artens overlevelse. Husk at kvinners nytelse ikke har noen lang tradisjon, hvis vi tar utgangspunkt i "tidenes morgen"

Kroppshår er vel egentlig ikke nødvendig for noe lenger, vi har klær og bor i hus. Pelsen var for å holde varmen. I dag er argumentene for eller mot barbering kun farget av hva man synes om det. Om noen ikke har noe til overs for barbering, vil de dra inn "naturen" som argument.

Mener å ha hørt at kjønnshårene skal holde bakterier og slikt unna...?

Så de har vel en liten hensikt likevel.

Skrevet

Det var noen som ikke visste helt hvorfor menneskene har kjønnshår. Da kan jeg opplyse at kjønnshårene er der for å holde på lukten som er der nede. Vi har også hår under armene for å holde på vår naturlige maskuline eller feminine odør der hvor den er konsentrert. Disse kjønnsluktene er det som skal tiltrekke det motsatte kjønn.

Vi har hår på hodet for ikke å fryse. :)

Skrevet (endret)
TS har aldri sagt noe om hvordan hun barberer, bare at hun gjør det. Hvis man skal få til en stusset mus, som du beskriver, må man jo også barbere.

Synes ikke du skal bli så hissig! Hvis dette er noe som plager deg veldig, så kan du starte med å si det til de jentene du møter, dog på en litt penere måte..

Enig med deg at barbering er noe tull. Jeg har forsøkt det, og må si at jeg ikke trives med det. Dessuten er det stygt. Så løsningen på sårhet og nupper, er å la vær å barbere seg, rett og slett.

Endret av pieceandlove
Gjest Yoghurt
Skrevet
Det var noen som ikke visste helt hvorfor menneskene har kjønnshår. Da kan jeg opplyse at kjønnshårene er der for å holde på lukten som er der nede. Vi har også hår under armene for å holde på vår naturlige maskuline eller feminine odør der hvor den er konsentrert. Disse kjønnsluktene er det som skal tiltrekke det motsatte kjønn.

Vi har hår på hodet for ikke å fryse. :)

Vi er lagd for å tiltrekkes av lukta som kommer av armhulesvette/gammelfittesaft/kukost og har derfor alle disse hårene så mange desperat kvitter seg med? Kan jo forstå de desperate _litt_ da :ler:

Gjest Alabama
Skrevet

Tror du ikke at kvinner hadde glede av sex før i tiden? Kroppene var konstruert på akkurat samme måte, og det må jo bety at de kunne få både klitorale og vaginale orgasmer, akkurat sånn som kvinner nå til dags.

De dusjet muligens bare til jul, men vasket jo kroppen utenom dette!!

Gjest Gjest_lillly_*
Skrevet
Vi er lagd for å tiltrekkes av lukta som kommer av armhulesvette/gammelfittesaft/kukost og har derfor alle disse hårene så mange desperat kvitter seg med? Kan jo forstå de desperate _litt_ da :ler:

hallo, det er jo ikke lukta direkte da, det er feromoner, du kan ikke lukte dem, du blir ubevisst påvirket av dem, for å tiltrekke deg en partner som 'passer' deg best mulig. for å ha best muligheter til å lage et friskt og sunt barn sammen, er det viktig at mor og far har ulike gener, feromoner hjelper oss til å velge ut riktig partner, helt ubevisst... man kan være normalt renslig og fortsatt ha feromoner! men tar du vekk hårene, så blir ikke disse fermonene fraktet rundt i lufta i like stor grad.

Gjest Gjest_lillly_*
Skrevet

Kvinner begynte å bli undertrykket da kristendommen inntok landet vårt. Vi var ikke undertrykket på den måten før det, så kvinner fikk sikkert nytelse i steinalderen. Eller vikingtiden. Det var kristendommen som kom med at sex er synd, og kvinner er skitne.

Og kjønnshår er til for å beskytte underlivet mot bakterier, pluss å frakte feromoner. Dermed er det mer uhygienisk å barbere.

Skrevet

Fra naturens er mennesket, og dyr, utrustet med to grunndrifter:

1. Overleve lengst mulig

2. Forplante seg

Dette bør dere tenke over i en diskusjon om kjønnshår og hår andre steder på kroppen.

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)
hallo, det er jo ikke lukta direkte da, det er feromoner, du kan ikke lukte dem, du blir ubevisst påvirket av dem, for å tiltrekke deg en partner som 'passer' deg best mulig. for å ha best muligheter til å lage et friskt og sunt barn sammen, er det viktig at mor og far har ulike gener, feromoner hjelper oss til å velge ut riktig partner, helt ubevisst... man kan være normalt renslig og fortsatt ha feromoner! men tar du vekk hårene, så blir ikke disse fermonene fraktet rundt i lufta i like stor grad.
Der lærte jeg noe nytt. Er det alt av kjønnshårene som utøver denne funksjonen da eller kun de nærmest skjedeåpninga? Endret av Yoghurt
Skrevet

Skift høvel .ofte. og bruk vanlig grønnsåpe som "barberskum". Jeg fikk tipset fra ei venninne, og det fungerer kjempebra selv om det kanskje høres merkelig ut. Jeg har jo blitt vant til det, så hva vet vel jeg? :P Etter at jeg begynte å bruke grønnsåp ble det ikke noe problem å barbere oppover heller, så ser ikke noen ulemper ved det. Billig. Og nei, den er så mild at hud og slimhinner irriteres ikke - dessuten skal man vel ikke ha skum langt oppi himmelriket uansett? :P

Skrevet

Rive ut hår med rota? Jada. Men grønnsåpe? Der må jeg si grensa mi går..

• 3 måneder senere...
Gjest GjestJente:)
Skrevet
Sinksalve, enkelt og greit.

Man skal ikke plage andre man skal være grei og snill,

og forøvrig kan man gjøre som man vil.

Før eller etter?

Sorry for dyttingen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...