Gå til innhold

intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan ungår man å bli sår?

Hvordan få en myk barbering som ikke klør?

Er det bare jeg som har dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan bruke dildorens på! Det hjelper!! =) De selger også noe som er laget for å unngå røde såre nupper. Man får tak i dette på kondomweriet eller sikkert på nettet (hvis ma ikke vil eller kan gå i sånne butikker :)) Det hjelper også å bytte høvvel ofte!!

Skrevet

Urirens fra kondomeriet eller andre sånne sjapper.

Skrevet

Barbermaskin.! Bruk de som er ment for intimbarbering. Funker som er kule og er kjapt gjort. Barberer selv hver dag.

Skrevet

hmm har alltid brukt høvel og skum jeg bare.. blir ikke sår eller klør her.

Gjest MartinB
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du barbere bort alt?

Det styggeste og mest avtennede jeg ser, er en helt ribbet mus.

Det vakreste jeg ser, er en mus der håret utenfor trusekanten er fjernet, og trekanten er beholdt, men litt stusset hvis håret er litt langt.

Hvem er det som påvirker jenter til å drive med dette idiotiske glattbarberings-tøyset?

Gjest Alabama
Skrevet
Hvorfor i all verden skal du barbere bort alt?

Det styggeste og mest avtennede jeg ser, er en helt ribbet mus.

Det vakreste jeg ser, er en mus der håret utenfor trusekanten er fjernet, og trekanten er beholdt, men litt stusset hvis håret er litt langt.

Hvem er det som påvirker jenter til å drive med dette idiotiske glattbarberings-tøyset?

TS har aldri sagt noe om hvordan hun barberer, bare at hun gjør det. Hvis man skal få til en stusset mus, som du beskriver, må man jo også barbere.

Synes ikke du skal bli så hissig! Hvis dette er noe som plager deg veldig, så kan du starte med å si det til de jentene du møter, dog på en litt penere måte..

Skrevet

Tulling.. Som Alabama sa, hun har ikke sagt noe som helst om å barbere vekk alt. Må lese innlegget vet du.

Dessuten er det ikke sikkert at noen jenter glattbarberer seg fordi det er et ønske fra noen andre. Ta f.eks. meg selv, jeg føler meg ikke vell når det er hår der. Alt skal vekk!

Gjest MartinB
Skrevet
Tulling.. Som Alabama sa, hun har ikke sagt noe som helst om å barbere vekk alt. Må lese innlegget vet du.

Dessuten er det ikke sikkert at noen jenter glattbarberer seg fordi det er et ønske fra noen andre. Ta f.eks. meg selv, jeg føler meg ikke vell når det er hår der. Alt skal vekk!

Hvis du har så mye mot hår, så skjønner jeg ikke hvorfor du har masse hår oppå hodet? Litt inkonsekvent egentlig?

Skrevet (endret)

Har ikke noe imot HÅR, jeg har noe imot hår DER.

Som sagt før, LES innlegg før du kommenterer dem..

Endret av mrs_bond
Gjest MartinB
Skrevet (endret)
Har ikke noe imot HÅR, jeg har noe imot hår DER.

Som sagt før, LES innlegg før du kommenterer dem..

Det skulle vært moro å vite hvorfor du er så begeistret for hår oppå hodet? Og hvorfor hår til de grader er fy der nede?

Andres forventninger til ditt utseende antar jeg?

For du må vel være enig i at det er mye arbeid og styr med langt hodehår, men at du kan leve med det fordi andre forventer at du har hår der?

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)
Det skulle vært moro å vite hvorfor du er så begeistret for hår oppå hodet? Og hvorfor hår til de grader er fy der nede?

Andres forventninger til ditt utseende antar jeg?

For du må vel være enig i at det er mye arbeid og styr med langt hodehår, men at du kan leve med det fordi andre forventer at du har hår der?

Martin, bor du i en hule eller oppi et tre, og spiser rått kjøtt som du dreper selv?

Hvis du ikke gjør det, har du også tilpasset det en del av samfunnet, og kaster stein i glasshus. Det ER ikke moro med masse hår og oralsex for alle, og oral er vel heller ikke helt biologisk naturlig. Derfor tilpasser man seg. Hysj nå.

Endret av mrs_bond
Gjest MartinB
Skrevet
Martin, bor du i en hule eller oppi et tre, og spiser rått kjøtt som du dreper selv?

Hvis du ikke gjør det, har du også tilpasset det en del av samfunnet, og kaster stein i glasshus. Det ER ikke moro med masse hår og oralsex for alle, og oral er vel heller ikke helt biologisk naturlig. Derfor tilpasser man seg. Hysj nå.

Jeg har til dags dato ikke fått èt eneste hår i munnen når jeg gir oralsex, så det argumentet er til de grader av typen høyst vikarierende.

Skrevet

Hvis du har en skarp barberhøvel og bruker skum (eller lar vannet renne i dusjen) bør det gå greit.

Jeg bytter blad når det "lugger".

Skrevet
Jeg har til dags dato ikke fått èt eneste hår i munnen når jeg gir oralsex, så det argumentet er til de grader av typen høyst vikarierende.

Da, min gode mann, er du enten på feil sted med munnen din, ellers har hun stusset seg. Jenter, hjelp meg her. Har ikke de fleste av dere originalt hår på området rundt der det er best å motta oralsex???? :kaffe:

Gjest Alabama
Skrevet
Det ER ikke moro med masse hår og oralsex for alle, og oral er vel heller ikke helt biologisk naturlig. Derfor tilpasser man seg. Hysj nå.

Det er vel helt biologisk naturlig med oralsex?

Man har jo knulla siden tidenes morgen!!!

Dette har ingenting med tilpasning å gjøre ihvertfall, håret har en nytteverdi. Ellers ville det ikke vært der lenger.

Noen liker hår, andre liker ikke hår.

Hår i munnen er ikke akkurat digg, men det er jo bare å spytte ut igjen!

Skrevet

Har denne diskusjonen dere har noe med TS spørsmål å gjøre? :riste:

Gjest Alabama
Skrevet
Har denne diskusjonen dere har noe med TS spørsmål å gjøre? :riste:

Heheh... Den har nok sporet litt av..

Men TS har ihvertfall fått masse gode tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...