Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om deres kjæreste hadde gnidd beina sine mot en annen mann og presset seg mot han andre om dere satt veldig trengt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg blitt veldig forundret.

Det ville i såfall vært noe jeg hadde spurt han om hva dreide seg om.

Skrevet
Hva tenker dere om deres kjæreste hadde gnidd beina sine mot en annen mann og presset seg mot han andre om dere satt veldig trengt?

Jeg ville nok ha tenkt "Jøss, er han homo eller?" eller "Stakkars, det ser ut som de myggstikkene han fikk i forgårs fortsatt klør."

Skrevet

Det må bety at han er homo. Ser ingen annen forklaring. Du har nok bevis. Dump ham eller bli med på en trekant. Vær forberedt på at han kan ha bais på kuken.

Skrevet
Det må bety at han er homo. Ser ingen annen forklaring. Du har nok bevis. Dump ham eller bli med på en trekant. Vær forberedt på at han kan ha bais på kuken.

Han har sagt han ikke er homo og 100% heterofil.

Skrevet (endret)

Jeg og en eks var ute på et utested en gang. Han var veldig full. Det var et par som danset, og han begynte å gnikke seg oppetter mannen i paret. Jeg spurte etterpå om han var homo eller bifil, men han benektet det.

I dag vet jeg at han hadde ca 0 i sosial intelligens. Det kan nok forklare at han ikke helt skjønte hva det vanligvis betyr når man gnikker seg oppetter en annen mann. Mulig han er litt bi også.

Jeg har ingenting imot hverken homo- eller bifile, men han jeg er sammen med, bør være hetero tvers igjennom (og ikke skap-et-eller-annet).

------

Ang. TS sin kjæreste: Det kan hende at han vrikket litt på seg for å få litt bedre plass. Evt. skremme sidemannen litt, slik at han skulle flytte på seg :D

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...