Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg har ryddet i klesskapet og vil gjerne ha et helhetlig inntrykk med like kleshengere. Hvor får jeg kjøpt kleshengere? Vet at IKEA har, men de er vel kjedelige, skulle helst hatt i freshe farger. Noen som har det?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Kleshengere får du på ikea, nille, clas ohlson, biltema, jysk, osv osv. Jeg har sett i flere farger og fasonger på ikea, og på clas'en og jysk.
iden Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 ...og om du har litt tid til overs kan du jo "trekke om" gmale kleshengere... Jeg har gjort dette med noen helt enkle kleshengere som var i metall (blir finest om kleshengeren da ikke har en sånn stang over nederst til bukser e.l...syns jeg..), og det ble knallekkert! sydde da lange pølser som jeg tredde på, og surret kroken inn med silkebånd i matchende farge:)
Jane F. Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 hmm rart. Aldri tenkt over at man må kjøpe kleshengere :O Huff nå føler jeg meg teit. Har alltid fått slikt gratis fordi vi har flere i familien som jobber på kles/sportsbutikk
lille katt Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Vi har kjøpt en hel haug av de 8-pakningene med trehengere fra Ikea, sånne med pinne til å henge bukser på. De er kanskje ikke så freshe, men hvis det er et helhetlig inntrykk du er ute etter, er de virkelig å anbefale. Tretti like sånne bortover ser ganske bra ut . De har god kvalitet og riktig fasong ihvertfall til våre klær. Passer fint til mannens skjorter, f.eks., uten å lage merker feil sted på skuldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå