monja Skrevet 18. august 2008 #1 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg åpna nettopp et av vinduene på stua på vidt gap og det veltet ut med feite ekle fluer *iiik* Tydeligvis har de tenkt å reire seg til der for vinteren. Noe man kan ha på eller gjøre for å unngå at de kommer tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 18. august 2008 #2 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg bruker å spraye der med Radar, dra kommer de ikke tikbake på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluetrøtt Skrevet 10. september 2008 #3 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg åpna nettopp et av vinduene på stua på vidt gap og det veltet ut med feite ekle fluer *iiik* Tydeligvis har de tenkt å reire seg til der for vinteren. Noe man kan ha på eller gjøre for å unngå at de kommer tilbake? Har nettopp snakket med skadedyrkontrollen om akkurat dette. Der sa de at det hjalp å vaske godt med såpevann inni karmen ( skinnene ). Skal prøve dette i dag...Vemmelig med 30-40 fluer inni hvert vindu. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 12. september 2008 #4 Del Skrevet 12. september 2008 vask regelmessig, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #5 Del Skrevet 12. september 2008 Du har loftsfluer, irriterende kryp, men de gjør heldigvis ingen skade på hverken bygninger eller matvarer. Les mer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 12. september 2008 #6 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg holdt paa aa faa fnatt da jeg aapnet ett vindu jeg sjeldent aapner tidligere i sommer. Sikkert 50-60 av disse DIGRE feite spyfluene veltet ut mot meg, tror ikke jeg er kommet over sjokket enda!!! Huseier fikk beskjed og det viste seg at hele husveggen paa den siden der solen steiker om dagen var infisert!! UGH! Men litt insekt spray og en god vask i vinduskarmene hjalp!! Men FY FAEN saa ekkelt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå