Idnar Skrevet 18. august 2008 #1 Del Skrevet 18. august 2008 Hei! Finnes det noen der ute som har laget overflødighetshorn? Ikke sånn liggende kransekake, men horn med bøy. Oppskrift har jeg. Men hvordan lager man dette? Lager man kransekakeringer som vanlig? Bruker man glasur for å lime sammen eller sjokolade? Må man ha et stativ for at det skal ligge fint?? Så det jeg lurer på er rett og slett framgangsmåten.. Har googlet overflødighetshorn men finner ikke framgangsmåte noen steder!!!! Blir kjempegla for svar!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. august 2008 #2 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg prøvde å google litt på dansk, og det ser ut til at man må ha et stativ. Hvis du søker på "overflødighedshorn" så får du opp ganske mange sider. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 19. august 2008 Tusen takk!!! Det skal jeg gjøre med en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 19. august 2008 Fant masse interessant når jeg googlet på dansk!!! Igjen; TUSEN; TUSEN TAKK!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_thumbalina_* Skrevet 19. august 2008 #5 Del Skrevet 19. august 2008 Hei! Finnes det noen der ute som har laget overflødighetshorn? Ikke sånn liggende kransekake, men horn med bøy. Oppskrift har jeg. Men hvordan lager man dette? Lager man kransekakeringer som vanlig? Bruker man glasur for å lime sammen eller sjokolade? Må man ha et stativ for at det skal ligge fint?? Så det jeg lurer på er rett og slett framgangsmåten.. Har googlet overflødighetshorn men finner ikke framgangsmåte noen steder!!!! Blir kjempegla for svar!!!!!! Lykke til med å lage et !!! Jeg sjekket priser for ferdig laget og det var opptil 6000 kr!!! så vi gikk bort fra ideen.. men håper du får til å lage et selv.. syns det er veldig fint med et overflødighetshorn på bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 19. august 2008 Takk for det!! Jeg skal lage det til min tante sin 50 årsdag. Litt utfordring i hverdagen er ikke å forakte, så jeg sa til henne at jeg skulle lage et til bursdagen hennes! Er litt rask å si ting jeg ikke har tenkt over først!! Men det var masse gode tips på danske google!!! Dette skal jeg klare!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå