Gå til innhold

sukkerfri barnehagebursdag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trollmor77_*
Skrevet

Noen som har et godt forslag til hva vi kan sende med i barnehagen når vår unge fyller år og vi må ha med noe til de andre barna av mat.

Jeg hadde planlagt Gele, men, Nei det var ikke lov, inneholdt sukker, men is derimot er lov. Noe nesten alle har hatt med, så jeg har lyst til å finne på noe annet enn is og frukt (sist nevnte spiser de hver dag).

Trenger noen råd og tips til noen smarte ideer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har et godt forslag til hva vi kan sende med i barnehagen når vår unge fyller år og vi må ha med noe til de andre barna av mat.

Jeg hadde planlagt Gele, men, Nei det var ikke lov, inneholdt sukker, men is derimot er lov. Noe nesten alle har hatt med, så jeg har lyst til å finne på noe annet enn is og frukt (sist nevnte spiser de hver dag).

Trenger noen råd og tips til noen smarte ideer.

Men i all verden - ikke lov med gele, men lov med is...? :overrasket: Det var rart. Det første som falt meg inn var å lage en svær bolle med fruktsalat med litt andre typer frukt enn eple og banan, men...

Skrevet

Stemmer, derfor ble jeg litt satt ut. I fjord lagde vi en "frukt/bærkake", bestod kun av frukt dandert som en kake og 4 lys på, men i år hadde jeg planlagt gele med stjernefrukt oppi. men den gang ei. :nei:

Skrevet

Hva med fruktspidd - laget som "pinnsvin" (bruk en halv melon).

Eller - hva med å lage små minipizzaer el.

Skrevet

Ja, du kan jo bruke pitabrød til å lage minipizzaer, det var lurt. Skal huske på det til kommende barnebursdager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...