X-up Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Lurer altså på hvilken dag dere fikk positiv eggeløsningstest. Beregn første pilledag som dag nr 1.
Strix Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Regne første pilledag som dag 1?? Vel, jeg skriver det sånn som oversikten min er: Dobbel Pergo på dag 5-6-7-8 og 9 i 3 påfølgende sykluser. Antatt EL på dag 18, neste syklus dag 15, neste dag 8. Sånn som du regner så blir det vel dag 13, 10 og 3 Jeg skriver antatt EL siden tempmålingen viste EL, men blodprøven i syklus 2 viste ingen EL, så ikke sikkert det har blitt sluppet noen egg noen av gangene.
NemoLinn Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Første dag regnes ikk som dag 1 i syklusen din. Du regner 1 dag i syklus den dagen du får mensen, og så starter du på dag 4. Ser at andre har startet på dag 5, men jeg har altså fått beskjed om å starte på dag 4. og skal ta en pille hver dag i 5 dager. Selv hadde jeg EL på dag 15.
Gjest Gjest_Future_* Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Fikk positiv el test på dag 14 og dag 15 i syklusen. Startet på pergo på dag 4 i syklusen. Fikk positiv el test på dag 6 etter pillestart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå