Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Datteren min skal få en dukke som likner veldig på en ordentlig baby.. jeg har vært å sett på babyklær til denne dukken... og jeg gleder meg like mye som henne til vi får den.. Jeg har ett barn på 10 år.. og jeg er skikkelig verpesjuk..hehe.. Lurer på om jeg er gal her...
Gyda Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Kanskje du burde kjøpe to dukker da - slik at dattera di også får lekt med den.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Ja, kanskje det hehe.. hun var nydelig den dokka... Denne her er det: :rødme: Ahne
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Dukken ser jolevende ut, men det må være ekkelt at den føles død! Stod skrevet masse om disse dukkene her på kg for en tid tilbake! Hva heter dem igjen, så kan jeg søke det opp!
Vera Vinge Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Gal er du vel ikke. Men jeg tror jeg hadde blitt smågal om jeg skulle hatt en sånn en i huset. Jeg syns de er skumle, disse naturtro dukkene.
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Dukken ser jolevende ut, men det må være ekkelt at den føles død! Stod skrevet masse om disse dukkene her på kg for en tid tilbake! Hva heter dem igjen, så kan jeg søke det opp! Hvis jeg ikke husker aldeles feil, var det Jon Are som hadde et spørsmål for en tid tilbake om det var greit å gi en slik dukke til en venninne som hadde abortert, eller om hun hadde født et barn som var dødt. Det husker jeg ikke nå.
Alice Ayres Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Gal og gal, fru Blom. Jeg vil ikke påstå at du er gal, om enn noe snodig. Selv kunne jeg aldri ha funnet på å anskaffe en slik dukke - heller ikke til barna mine. Syns det er morbid på en måte. Men hver sin lyst...
Honey Bee Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Reborn heter dukkene.Personlig syns jeg det er litt sært.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Dukken ser jolevende ut, men det må være ekkelt at den føles død! Stod skrevet masse om disse dukkene her på kg for en tid tilbake! Hva heter dem igjen, så kan jeg søke det opp! Her er det noe om disse levendedøde dukkene: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...1&hl=reborn
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Jeg synes det er litt forskjell når en kjøper en slik dukke for å bruke den som en ordentlig baby... da mener jeg å gå å trille den ute blandt folk i vogna osv... Så en dokumentar på tv, hvor en dame fikk en til å lage en dukke etter bilde av sin avdøde sønn... det var spes... jeg mener man ikke har klart å takle sorgen skikkelig.. Jeg har funnet flere sider hvor de samler på dukker... Samle på dukker synes jeg blir noe helt annet... Nå er det datteren min som skal leke med denne dukken.. hun liker den svært godt.. men den er litt tung da men.. jeg synes den var søt jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå