Gjest TSS Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 hvordan er det med utredning når man har hatt SA? Hadde det for 7 mnd siden. Nå har vi prøvd i 13 mnd. Jeg er 25 år. Vet de sier at minst 1 år skal man ha prøvd.. men starter man på null igjen når man har vært gravid? anyone?
Gjest TSS IGJEN Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 hvordan er det med utredning når man har hatt SA? Hadde det for 7 mnd siden. Nå har vi prøvd i 13 mnd. Jeg er 25 år. Vet de sier at minst 1 år skal man ha prøvd.. men starter man på null igjen når man har vært gravid? anyone? ANYONE??
^^Sunny^^ Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg har desverre ikke svar til deg,. men du kan jo ringe legekontoret å høre med dem.. trist at du hadde SA Lykke til videre med prøvingen
Kreps Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Ja etter en graviditet starter man desverre på nytt igjen.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Neida det er ikke alltid at man må begynne på nytt. Siden det tok så lang tid så er det mulig noe ikke stemmer helt. Har man hatt tre SA har man krav på utredning, så det er viktig å få dokumentert hver eneste SA/MA. Ring legen din å be om å bli henvist videre. Og ikke gi deg hvis du får beskjed om at du er for ung, det er bare å ta tiden til hjelp! For det stemmer ikke alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå