Gjest gjest_ivf Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Skal gjennom prøverørsforsøk om et par dager på en klinikk 50 min hjemmefra. Noen som kan fortelle meg hvordan formen var den dagen du hadde fått eggene satt inne? Blir det for slitsomt å kjøre hjem samme dag??
Kylling Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Er det ordinært forsøk du har? Jeg var veldig øm i magen og svimmel i de dagene, men så var jeg veldig overstimulert også da.. Tror ikke det skal gjøre så mye å kjøre 50 min etter innsetting hvis du har respondert normalt på medisinene og ikke har smerter etter uttaket. Driver på med fryseforsøk selv, og i utgangspunktet er det ikke noe i veien for at jeg kan kjøre. Men mannen er jo med, og da er det godt å kunne slappe av i passasjersetet. Har veldig mye lengre vei enn deg også da..
Grace Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Du er mere "sliten" etter uttaket enn innsetting. Du kan fint sitte på hjem, men tror ikke du burde kjøre selv etter uttaket. Jeg var hvertfall ikke i stand til det. Lykke til.
Chiquita Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Formen etter innsetting var hos meg helt fin. Får jo ikke noen medisiner eller noe ved innsetting, og kjenner det i grunnen heller ikke... Så en så kort kjøretur går nok veldig bra ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå