Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #1 Del Skrevet 11. april 2002 Hva koster leie av klær til gutter ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Det er vel som med klær til voksne, at prisene varierer fra sted til sted..men der vi har hørt kostet sjakett 1000kr. Synes dette var dyrt jeg, så jeg leter etter noe annet. Hvis du tar en titt på denne siden, finner du kanskje noe rimeligere... http://ranneih.antimon.org/ Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 11. april 2002 #3 Del Skrevet 11. april 2002 der vi leier klær til sønnen min koster det 650 kr for sjakett eller livkjole Smoking har de ikke der. Det er forresten på Cinderella i Tønsberg vi leier 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #4 Del Skrevet 11. april 2002 Hos Romeo og Julie i Asker koster leie av sjakett kr 700,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #5 Del Skrevet 12. april 2002 Kan man på noen måte "bruke" en gutt på10 mnd i et bryllup, han er ikke sønnen min, men en veldig nær slektnning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 12. april 2002 #6 Del Skrevet 12. april 2002 Vi leier svenneklær (sjakett = jakke, bukse, skjerf) for 700,- Til anonym: Kan gutten gå da? Jeg så en mini mini svenn på en brudesalong her en dag, med sjakett!! Kjempenydelig, helledussan for en "sjekk mann"!! Huff, vi er no tullete og, kler opp disse småttisene som voksne... Men men, så lenge de ikke nekter plent så. Du kan jo spørre mora til gutten. Selv spurte vi om en niese på 4 ville være brudepike, men fikk desverre nei... Lykke til!1212[ Dette Innlegg er endret av: Atilla den 2002-04-12 08:36 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå