Gjest NORDMANN Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Dette er av ren nysjerrighet.. Mest sannsynlig svært lite i forhold til hvor mange pakistanere som er bosatt i Norge. De fleste pakistanere holder seg til sine egne. Slik som på pakin.no og desi.no. Merkelig det der, hvordan de norske PK'erne standhaftig fremhever et multikulturelt fellesskap som overhodet ikke eksisterer.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Merkelig det der, hvordan de norske PK'erne standhaftig fremhever et multikulturelt fellesskap som overhodet ikke eksisterer. Det samme har jeg også tenkt. Og når så mange kvinner holder til her inn på KVINNEguiden så er de ikke nordmenn. For er man en NORDMANN så bør man bare befinne seg på forum hvor andre NORDMENN søker sammen, og diskuterer hvordan det er å være NORDMENN.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Og når så mange kvinner holder til her inn på KVINNEguiden så er de ikke nordmenn. Hva er de da? Pakistanere? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Det samme har jeg også tenkt. Og når så mange kvinner holder til her inn på KVINNEguiden så er de ikke nordmenn. For er man en NORDMANN så bør man bare befinne seg på forum hvor andre NORDMENN søker sammen, og diskuterer hvordan det er å være NORDMENN. Både Ola Nordmann og Kari Nordkvinne kan være på Kvinneguiden. Noe annet ville jo være diskrimminerende. Når du snakker om at normenn bør være på et helt eget diskusjonsforum og snakke om hvordan det er å være nordmann, bør pakistanere være på et pakistansk forum? Eller tar du litt for hardt i, og reagerer på noe som ikke er der ? (rasisme)
Gjest "gjest" Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Er det derfor du kaller deg nordmann? Hvorfor kaller du deg Waco?
eximus Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 ... jeg er 2.generasjons pakistaner ... eller nordmann ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå