-Fisken- Skrevet 2. juni 2003 #1 Skrevet 2. juni 2003 Må bare fortelle dette.. Er litt søtt da :D Leieboeren vår har nettopp fått seg kattunge (som forresten er helt nydelig..) og katten vår tror hun er moren! HUn ligger i sofaen til leieboeren som om hun eier stedet, og er ikke å se oppe hos oss lenger. HUn har alltid vært redd for resiebur, men nå ligger hun galdelig der sammen med kattungen. Kommer noen for nærme ungen freser hun. Kattungen har til og med begynt å suge melk! Tenk så morsomt hvis vi og hadde fått melekproduksjon om vi trodde vi var mor til noen
Mette Skrevet 2. juni 2003 #3 Skrevet 2. juni 2003 Søt historie.Jeg så et program der en purke diet små tigerunger og lekte med grisungene.Grunnen til det var at tiger mor ikke skulle spise opp ungene sine.
Karoline Skrevet 4. juni 2003 #4 Skrevet 4. juni 2003 Jeg kommer fra en gård, og vi har til tider hatt både to og tre kull med kattunger i løpet av sommeren. Alle de voksne hunnkattene fungerte som mødre for kattunene, og det så ikke ut til at noen brydde seg om hvem som var mor til hvem.
Lula Skrevet 4. juni 2003 #5 Skrevet 4. juni 2003 Søt historie. Men dette var ikke så søtt :-? : Tenk så morsomt hvis vi og hadde fått melekproduksjon om vi trodde vi var mor til noen
Gjest Starya Skrevet 4. juni 2003 #6 Skrevet 4. juni 2003 Mødre som adopterer babyer kan begynne å produsere melk om brystvorten stimuleres jevnlig.
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2003 #8 Skrevet 6. juni 2003 Vi hadde en terrier en gang som adopterte både en kattunge og to hamstre. Kattungen krøllet seg sammen inntil magen hennes og de kunne ligge sånn en evighet. Hunden vasket katten og den ligge pusen slapp henne aldri av syne. Hamstrene så også tett inntil henne i hundekurven.
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #9 Skrevet 7. juni 2003 Søt historie. Ene katten som jeg hadde har alltid trodd hun var moren til dyrene jeg har hatt. Hadde en tigerpus som faktisk pattet på henne! De er jo så søte disse dyrene. Og den ene ilderen min pattet på henne, og sov sammen med henne. Og ingen fikk lov til å komme i nærheten av reiseburet, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå