Kitsune Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Jeg skulle ønske det fantes et sted der man kunne legge inn søk på en litt annen måte. Jeg ønsker å reise i et visst tidsrom, men jeg er helt åpen for hvor. Så finnes det noen steder der jeg kan legge inn at jeg ønsker å reise f. eks. 1. - 10. sept, og så kommer det opp ulike destinasjoner som passer med tur/returdato. Skjønner?
Kitsune Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Nei, det kan jeg ikke se at gjør akkurat det. Her kan man søke på avreisedato, men da er lengden på ferien automatisk endten én eller to uker. Jeg trenger å reise til varmere strøk, men kortere. Og det er ikke lett å få til..
Gjest Snart 42 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Nei, det kan jeg ikke se at gjør akkurat det. Her kan man søke på avreisedato, men da er lengden på ferien automatisk endten én eller to uker. Jeg trenger å reise til varmere strøk, men kortere. Og det er ikke lett å få til.. Hmm... nei - den gjør da ikke det?? Du legger inn dato og deretter velger du +/- så mange dager/uker du vil (innenfor de valgene som er der) og da vil du få opp det som er ledig innenfor denne perioden. I tillegg kan du velge periode på 1-30 dager eller du kan be om så mange dager du vil. Litt usikker på hvilke parametere du har valgt, men jeg får i hvert fall opp det jeg ber om. At du fikk opp ukesturer skyldes nok at de fleste Sydenturer fra charterselskap er på 1 uke eller mer, men jeg fikk opp 5-dagers turer der og så det finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå