janne84 Skrevet 17. august 2008 #1 Del Skrevet 17. august 2008 hvor bruker dere å fremkalle bildene? Har ikke fremkalt bilder på flere år, så tenkte å ta meg et raid nå... Hvor er det billigst og best kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. august 2008 #2 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg bruker Eurofoto. Bra kvalitet og kjapp levering. De tar 0.99 kr for 10x13 og 10x15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fimlen Skrevet 17. august 2008 #3 Del Skrevet 17. august 2008 Eg gjere det ofte sjølv på eigen printer, då den er god og gir eit ok resultat. Elles er det ikkje spesielt dyrt uansett kva fotobutikk du stikker innom:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tispeskinnet Skrevet 19. august 2008 #4 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg bruker. Nfoto Veldig bra kvalitet og lynrask levering. De er billige også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 19. august 2008 #5 Del Skrevet 19. august 2008 jeg bruker også eurofoto. De leverer innmari kjapt! Printer ingenting selv, for det blir svinedyrt med blekk og fotopapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest septica Skrevet 19. august 2008 #6 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg bruker Fotoknudsen,husker ikke prisene i hodet men synes det er billig,får ofte gode tilbud samtidig som det er rask leveringstid=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 19. august 2008 takk for svar... skal sjekke ut de forskjellige nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 20. august 2008 #8 Del Skrevet 20. august 2008 Så i en annen tråd en link til en test fra dinside.no, der kom japan photo og elkjøp omtrent likt ut, både i kvalitet og pris, tror japan photo har 79 øre over 200 bilder, også var elkjøp litt billigere.. (de kom altså ikke bare likt, men _best_ ut i testen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 20. august 2008 #9 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg bruker elkjøp.no, det er enkelt, billig og god kvalitet. Der kan du velge om du vil få de rett i postkassen eller hente de i butikk. Jeg henter de i butikk, for da er det ingen porto, men det tar litt tid. Det tar kun et par dager før jeg får mail om at bildene er ferdig produsert og blir sendt til "min butikk". Men så tror jeg de sender med B-post. Men om du ikke har dårlig tid er det helt ok Har også fått laget en sånn fotobok der, det ble også overraskende veldig bra kvalitet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. august 2008 #10 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg bruker Japan photo. Syns kvaliteten er god og prisen er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. august 2008 #11 Del Skrevet 21. august 2008 jeg bruker også eurofoto. De leverer innmari kjapt! Printer ingenting selv, for det blir svinedyrt med blekk og fotopapir. Jeg printer en del selv, siden jeg driver med scrapbooking. Det er veldig greit å kunne få ut bildene i det formatet man trenger. Men for helt "klassiske" bilder så sender jeg de inn til fremkalling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 28. august 2008 #12 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg bruker japan foto, de er rimelige, kjappe og har veldig bra kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå