Gå til innhold

Fremkalling av digitale bilder

janne84

Anbefalte innlegg

hvor bruker dere å fremkalle bildene?

Har ikke fremkalt bilder på flere år, så tenkte å ta meg et raid nå... Hvor er det billigst og best kvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg gjere det ofte sjølv på eigen printer, då den er god og gir eit ok resultat. Elles er det ikkje spesielt dyrt uansett kva fotobutikk du stikker innom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker også eurofoto. De leverer innmari kjapt!

Printer ingenting selv, for det blir svinedyrt med blekk og fotopapir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest septica

Jeg bruker Fotoknudsen,husker ikke prisene i hodet men synes det er billig,får ofte gode tilbud samtidig som det er rask leveringstid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så i en annen tråd en link til en test fra dinside.no, der kom japan photo og elkjøp omtrent likt ut, både i kvalitet og pris, tror japan photo har 79 øre over 200 bilder, også var elkjøp litt billigere..

(de kom altså ikke bare likt, men _best_ ut i testen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker elkjøp.no, det er enkelt, billig og god kvalitet.

Der kan du velge om du vil få de rett i postkassen eller hente de i butikk. Jeg henter de i butikk, for da er det ingen porto, men det tar litt tid. Det tar kun et par dager før jeg får mail om at bildene er ferdig produsert og blir sendt til "min butikk". Men så tror jeg de sender med B-post. Men om du ikke har dårlig tid er det helt ok :)

Har også fått laget en sånn fotobok der, det ble også overraskende veldig bra kvalitet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker også eurofoto. De leverer innmari kjapt!

Printer ingenting selv, for det blir svinedyrt med blekk og fotopapir.

Jeg printer en del selv, siden jeg driver med scrapbooking. Det er veldig greit å kunne få ut bildene i det formatet man trenger. Men for helt "klassiske" bilder så sender jeg de inn til fremkalling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...