Gjest Gjest_mh_* Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 jeg er selv 22 og samboer med verdens beste gutt på 33. vi har vert sammen i 3 år og venter vårt første barn
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 En grei aldersforskjell er når partene selv synes det er greit, og så lenge man ikke gjør noe ulovlig. For to voksne mennesker er det ingen andre som har noe med aldersforskjellen.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg er 41 og mannen 32. Inntil jeg traff han hadde jeg problemer med å se for meg at jeg kunne ha en yngre kjæreste. Idiotisk siden jeg ikke har noen problemer med forhold der mannen er eldst. Det kommer mest an på paret. Min kjære og jeg passer godt sammen og alder har ikke vært noen hindring. Omgivelsene har også akseptert oss uten forbehold.
Gjest En annen mann Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Syntes ikke andre bør blande seg opp i aldersforskjell, dette er kun opp til paret. Modenhet og hvor langt en føler en har kommet i livet gjenspeiles ikke nødvendigvis kun av alder. Men partene involvert bør kanskje reflektere litt over hvordan fremtiden blir der aldersforskjellen er svært stor? For eksempel vil man være i helt ulike livssituasjoner der den ene f. eks blir pensjonert mens partneren er ganske mange år yngre og ennå i full jobb en god stund fremover.
Silmarill Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 jeg er selv 22 og samboer med verdens beste gutt på 33. vi har vert sammen i 3 år og venter vårt første barn Deres aldersforskjell er det vel ingenting å si noe på! Dere har vært sammen i 3 år og venter barn - GRATULERER! Er det du som tenker på aldersforskjellen eller er det utenforstående som gjør det? Gjør som dere føler for og om du og han mener dette er rett for deg/han så gå for det! Ikke bry deg/dere om hva andre måtte mene sålenge dette føles rett!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 jeg er selv 22 og samboer med verdens beste gutt på 33. vi har vert sammen i 3 år og venter vårt første barn Jeg er 35 og sammen med en mann på 52, vi synes det er veldig fint!
Tropehus Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 jeg er selv 22 og samboer med verdens beste gutt på 33. vi har vert sammen i 3 år og venter vårt første barn Jeg er også 22 og samboer med en på 33 på 4 året. Alder er for oss bare et tall - spiller liten rolle i hverdagen.
prescella Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Jeg hadde som 17åring et forhold til en på 28år. Syns nå som 31åring at aldersforskjellen var for stor. Dette med tanke på at vi var på helt ulike plan i livet. Jeg har en venninne som er 31år,og hun er blitt sammen med en mann på 63. De venter nå barn sammen.Syns aldersforskjellen er for stor her men det er min mening.
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 men det er min mening. Ja. Er den ikke så viktig den da kanskje, din mening? Må man unnskylde seg på KG for å ha en egen mening, og må man opplyse om at det er ens egen mening, ellers vil andre angripe for å ikke dømme andre eller dra alle over ett? Så slitsomt...
Gjest Gjest_mh_* Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Deres aldersforskjell er det vel ingenting å si noe på! Dere har vært sammen i 3 år og venter barn - GRATULERER! Er det du som tenker på aldersforskjellen eller er det utenforstående som gjør det? Gjør som dere føler for og om du og han mener dette er rett for deg/han så gå for det! Ikke bry deg/dere om hva andre måtte mene sålenge dette føles rett! jeg lurte vel bare egentlig hva dere utenfor syntes familie og venner bryr seg ikke og de er vel egentlig de eneste jeg bryr meg om så untatt jeg har
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Hvis begge er over 16 år mener jeg en aldersforskjell på inntil 20 år er ok. Aldersforekjell på over 20 år tror jeg kan by på store utfordringer. Hvis man ønsker barn mener jeg man bør velge en partner under 40 år fordi man også må ta hensyn til barnet. Det er ikke så greit for barn å vokse opp med en gammel forelder. Hvis man velger en partner over 40 år synes jeg man bør unngå å få barn.
Jade Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Så lenge man er på bølgelengde, så synes jeg ikke alder spiller noen rolle. Selvsagt kjekt om man får barn, at ingen av dem er "eldgamle".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå