Gjest Mila Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Jeg har en bayleysflaske. Det står: best før mai 2008. Kan jeg da ikke drikke den nå? Hva skjer når den går ut på dato?
Gjest Nishiki Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Det er vel en del melk i baileys så jeg ville ikke anbefalt det.
Strix Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg kjenner folk som har drukket Baileys som har vært utgått for 1 år siden (og åpnet). Smakte like godt visstnok og ingen andre problemer, så jeg tror ikke det er så farlig. Litt forskjell på Best før og siste forbruksdag.
Kvist Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Og jeg har fått Baileys som ikke hadde gått ut på dato, men som hadde stått åpnet lenge i romtemperatur. Fysj! Du merker når den ikke er som den skal for å si det sånn!
Concertina Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Har den stått i kjøleskap så holder den lenger enn om den har stått i romtemperatur. Men du smaker fort om den har blitt dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå