Gjest Gamlegode10na Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Min datter på 14 skal på tur med skolen til Polen, de skal besøke konsentrasjonsleirer og sannsynligvis få lært og sett mye nyttig. Disse turene har etter det jeg vet eksistert en stund. Er det noen her inne som tidligere har sendt sin ungdom på en slik tur, og i tilfelle: Hvor mye lommepenger sendte du med??
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Min datter på 14 skal på tur med skolen til Polen, de skal besøke konsentrasjonsleirer og sannsynligvis få lært og sett mye nyttig. Disse turene har etter det jeg vet eksistert en stund. Er det noen her inne som tidligere har sendt sin ungdom på en slik tur, og i tilfelle: Hvor mye lommepenger sendte du med?? Har ingen barn som har vært på sånn tur, men har vært der selv. Polen er et billig land, så de trenger ikke all verden. Men er jo litt kjipt å ikke ha råd til noe også. Kan hun ikke gjøre litt ekstra husarbeid eller noe å tjene seg opp litt ekstra til å ha med?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Var på en 8-dages tematur i fjor som en av foreldrene/ledsagerne for klassen. Det er vanskelig å beregne hvor mye penger en skal sende med, men mitt barn hadde vel ca 3000 på bankkort og ca 1000 i kontanter. Tror ikke alt ble brukt..
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Min datter på 14 skal på tur med skolen til Polen, de skal besøke konsentrasjonsleirer og sannsynligvis få lært og sett mye nyttig. Disse turene har etter det jeg vet eksistert en stund. Er det noen her inne som tidligere har sendt sin ungdom på en slik tur, og i tilfelle: Hvor mye lommepenger sendte du med?? Jeg har vært på en sånn tur selv. Husker ikke hvor mye penger jeg hadde med, men kanskje 3-4000 kr er passe. Det kommer jo ann på om du tenker hun skal shoppe litt eller ikke. Mat koster lite der, og mesteparten er vel med i prisen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå