kipa81 Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei! Vi skal nå sende ut takkekort etter bryllupet vårt. Har valgt ut et fint svart/hvitt bilde som vi har trykket opp i nok eksemplarer. Jeg har sett for meg at jeg vil ha svart omslag, og skrive med hvitt eller sølv. Jeg har vært innom flere fotobutikker og fått sett på de omslagene med bildelomme de har der! De er kjempekjedelige! Det er jo de samme som brukes til dåp, konfirmasjoner, julekort osv! Hvor kan jeg finne noen helt enkle, streite pappkort med bildelomme som jeg kan videredesigne litt selv? Tenkte feks benhytte meg av Panduro til å pynte kortene litt! Noen ideer??? Endret 18. august 2008 av kipa81
Jade Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Tror du ikke panduro har slike pappkort uten dekor?
mia83 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Vi kjøpte noen fine på foto Schrøder. Hvis vi tenker på de samme da. De er sorte og så er det plass til bilde inni. De har flere forskjellige varianter å velge mellom
oktoberbrud Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Scannet bilde? Vet du hvordan blir det i forhold til opphavsrett og lignende i forhold til fotografen? er d ok? bare en tanke......
Jade Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Det er lov å scanne bilder til eget bruk, med mindre der foreligger en spesiell avtale mellom forbruker og fotograf om at det ikke er tillatt.
kipa81 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2008 Vi har scannet fra bilder vi allerede har kjøpt og betalt, så det er vi som har retten til de bildene! Resten av de bildene som ble tatt får vi ikke retten på før vi evt kjøper og betaler dem Skulle bare mangle at man eide bilder av seg selv som man hadde betalt i dyre dommer for!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå