Gå til innhold

Tights moten

Fremhevede innlegg

Skrevet
helt enig!

har sett endel damer vandre av gårde i tights og vel kort tunika, der tunikaen glir litt opp og dekker ikke halve rumpa engang, da synes jeg det ser teit ut.

Det er en tights, ikke en bukse, i mine øyne ihvertfall. :)

har lyst på jeanstights jeg da, altså tights som ser ut som jeans, men når jeg fant noen så hadde de bare str s igjen, og det er litt lite.

noen som vet om butikker i oslo som har tights som ser ut som jeans?

Mener å huske at jeg har sett det på bikbok

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slenger meg med paa dette spm jeg! Hvor var det du fant str small Aline? Og hvor mye koster de?

Mener å huske at jeg har sett det på bikbok

er Bik Bok jeg så de jeg så også, men der hadde de altså bare small igjen, og det er aaaaaltfor lite for meg.

husker ikke hvor mye de kostet. Var Bik Bok på Storo jeg fant, men det er noen uker siden nå.

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet
helt enig!

har sett endel damer vandre av gårde i tights og vel kort tunika, der tunikaen glir litt opp og dekker ikke halve rumpa engang, da synes jeg det ser teit ut.

Det er en tights, ikke en bukse, i mine øyne ihvertfall. :)

har lyst på jeanstights jeg da, altså tights som ser ut som jeans, men når jeg fant noen så hadde de bare str s igjen, og det er litt lite.

noen som vet om butikker i oslo som har tights som ser ut som jeans?

Jeg kjøpte tights som så ut som jeans i lyseblå farge i Vila butikken i Tønsberg før sommer. I juli fant jeg samme tightsen i flere farger i en Vila butikk i Danmark. Kjøpte den i sort. Den er laget egentlig av et litt kraftigere stoff enn vanlige tights, men er likevel mykere enn bukse. Veldig fin, bruker den mye.

Skrevet
Jeg kjøpte tights som så ut som jeans i lyseblå farge i Vila butikken i Tønsberg før sommer. I juli fant jeg samme tightsen i flere farger i en Vila butikk i Danmark. Kjøpte den i sort. Den er laget egentlig av et litt kraftigere stoff enn vanlige tights, men er likevel mykere enn bukse. Veldig fin, bruker den mye.

var inne på hjemmesiden deres nå, og ser at vila har en jeans-leggings ja, som så stilig ut. :)

Da var det bare å finne.

Ser de har en butikk,men den ligger helt ute i Lilleakerveien 16.

Får sjekke litt mer. :) Det skal vel være andre butikker som fører Vila også.

Skrevet

Har sett disse vila jeanstightsene på neste stopp i oslo.

Skrevet

Synes tights er ganske anvendelig og pent, MEN -rumpa må dekkes til ja, og cameltoe'n ;) *fnis* Ja, jeg har sett mange av dem..

Skrevet

Er det ingen her inne som bruker tights som bukse og har lyst til å si sin mening da? :ler:

Og det at jenter som er rund i kantene ikke kan bruke tights tror jeg er det største våset jeg har hørt. Så lenge tightsen er 3/4 lang, bruker høyhæler eller flipflops og en kjoletunika eller noe syns jeg det ser flott ut jeg :)

Skrevet
Har sett disse vila jeanstightsene på neste stopp i oslo.

Ja, de var utsolgt igår fant jeg ut, ellers hadde B-young noen fine, men de var også rimelig utsolgt på størrelse.

men jeg endte opp med å kjøpe ett par på Vero Moda, helt ok og til grei pris. Så da har jeg det også. :)

Skrevet
var inne på hjemmesiden deres nå, og ser at vila har en jeans-leggings ja, som så stilig ut. :)

Da var det bare å finne.

Ser de har en butikk,men den ligger helt ute i Lilleakerveien 16.

Får sjekke litt mer. :) Det skal vel være andre butikker som fører Vila også.

Hvor er det du finner den tightsen på hjemmesiden til Vila? Ser der nå, men finner den ikke :)

Skrevet
Hvor er det du finner den tightsen på hjemmesiden til Vila? Ser der nå, men finner den ikke :)

får ikke lagt direkte link,men om du går på jeans collection og ser på bilde nr 9, så både ser det ut som, og står at det er leggings i jeans-look. med glidelås nederst, synes de var stilige.

Skrevet

Å, så dem nå ;)

Synes også det, trodde det var vanlige jeans først. Fikk lyst på. Si fra hvis du finner dem noen plass, hvis du enda er på leting?

Skrevet
Å, så dem nå ;)

Synes også det, trodde det var vanlige jeans først. Fikk lyst på. Si fra hvis du finner dem noen plass, hvis du enda er på leting?

skal si ifra om jeg kommer over, er ikke veldig på leting lenger i og med at jeg fant noen andre, men de til Vila var enda stiligere, å ser jeg dem må jeg ha. :)

Skrevet

Supert! Forresten..hvordan var de på Vero Moda? Noe like Vilas?

Skrevet
Supert! Forresten..hvordan var de på Vero Moda? Noe like Vilas?

de er myyyye enklere, ikke like fine, men helt greie og kostet bare 199,- så er liksom ikke noen krise om de ikke er helt like kule.

til å ha under tunika, med småsko eller høye støvletter til, gjør de nytten. :)

Gjest Peachbud
Skrevet

Jeg tipper tights-moten vil vare en stund til....dessverre.

Skrevet (endret)
Ser ut som tights holder en sesong til, H&M har jo satset fullt på blondetights!

Men for all del jenter; tights er ingen erstatning for bukse! Dekk til rumpa! ;)

Jaaa! Jeg har sett flere jenter ikke dekke til rumpa, og det er ikke mye fint altså!

Selv trer jeg en shorts over, ellers har jeg da en lang nok topp som dekker. :hår:

Ellers takker jeg ja til tights. Nå er det masse strikket-tighst og. Det blir deilig det! :Nikke:

De jeans-tightsene Opa linket til har jeg to av i sort, og blå. Fra bikbok. De likte jeg. 99,- :)

Endret av BrunetteBarbie
Skrevet
Jeg tipper tights-moten vil vare en stund til....dessverre.

hvorfor er det så dessverre?

Skrevet

Bra at den moten varer, for det er behagelig, stilig og praktisk! ;)

Skrevet

Jeg kjøpte meg to jeans tights på cubus i går, en svart og en som var lysere. Var kjempe fine. Kostet bare 150 kroner. Synes de er kjempe behaglige, og alle kan bruke dem, så lenge de dekker rompa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...