Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tyder det på når han som ikke vil ha noe særlig mer kontakt med deg spør om du har hatt sex med andre og tydeligvis er glad for at man ikke har - men likevel behandler deg som dritt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva tyder det på når han som ikke vil ha noe særlig mer kontakt med deg spør om du har hatt sex med andre og tydeligvis er glad for at man ikke har - men likevel behandler deg som dritt...?

Jeg lurer litt på det samma selv =/

Gjest missLady
Skrevet (endret)

Han vil ha i pose og sekk??

Endret av missLady
Skrevet

Han liker vel at eksene hans venter trofast i all evighet, og aldri vil klare å erstatte han. Det gir et ekstra boost til egoet hans.

Angående folk som behandler en som dritt - de kutter man ALL kontakt med. Slike personer trenger man ikke i livet sitt.

Skrevet

Hvorfor svarer du på så private spørsmål fra en slik person?

Skrevet
Hvorfor svarer du på så private spørsmål fra en slik person?

Fordi jeg alltid er ærlig. Og fordi jeg faktisk hadde sagt jeg skulle ha sex med andre, og fordi jeg faktisk ble overrasket selv over at jeg ikke hadde det. Ikke det at jeg ikke har truffet andre eller at jeg ikke har overnattet hos de (på sofaen og uten å bli voldtatt!), men fordi jeg rett og slett ikke hadde lyst.....Det er litt uvant meg.

Skrevet

Må bare se om jeg skjønte det: han behandler deg som dritt, vil ikke ha noe særlig kontakt med deg, men blir glad av at du ikke har hatt sex med noen andre?

Altså, han spør om du har hatt sex med andre enn han, du sier nei, han blir glad, og du tror sikkert at det er fordi han er glad i deg og vil ikke dele deg?

Hva skjer med jenter egentlig? Han gir da totalt faen i deg, så lenge han faktisk ikke vil ha kontakt med deg!

KUTT HAN UT!

og ikke svar på sånne spm fra sånne mennesker.. du skylder han ikke å være ærlig mot han.

Skrevet
Må bare se om jeg skjønte det: han behandler deg som dritt, vil ikke ha noe særlig kontakt med deg, men blir glad av at du ikke har hatt sex med noen andre?

Altså, han spør om du har hatt sex med andre enn han, du sier nei, han blir glad, og du tror sikkert at det er fordi han er glad i deg og vil ikke dele deg?

Hva skjer med jenter egentlig? Han gir da totalt faen i deg, så lenge han faktisk ikke vil ha kontakt med deg!

KUTT HAN UT!

og ikke svar på sånne spm fra sånne mennesker.. du skylder han ikke å være ærlig mot han.

Jeg deler da ikke mennesker inn i hvem jeg skylder å være ærlig til. Hva er problemet om jeg sa det egentlig? At jeg da tror at han bryr seg mer om meg fordi han ble glad? Er det så ille? Jeg tror ikke han klarer å lyve om sine følelser..

Og - han sa det var ok at jeg hadde sex med andre. Hvorfor spør du ikke heller hva jeg mener med at han behandler meg som dritt? Kanskje er det en grunn til det? Kanskje er det egentlig ikke "dritt-behandling"....

Skrevet

Ok... hva mener du med at han behandler deg som dritt?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er du den samme som beskyldte eksen din for eksens selvmord?

Skrevet
Ok... hva mener du med at han behandler deg som dritt?

At han plutselig har fått litt mindre tid til meg....

Men likevel, han har faktisk tatt til seg mye av kritikken jeg har kommet med og gjort forbedringer.

Skrevet
Er du den samme som beskyldte eksen din for eksens selvmord?

Ja.

Og hva blir analysen da?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ja.

Og hva blir analysen da?

Dropp han og kom deg videre i livet.

Skrevet
Dropp han og kom deg videre i livet.

Trenger ikke droppe han for å komme videre i livet......

Skrevet (endret)

At man plutselig har fått litt mindre tid til noen, er ikke å behandle noen som dritt. Det er faktisk ganske vanlig når man blir ekser at man tilbringer mindre tid med dem.

Spesielt hvis eksdama kommer med mye kritikk.

Endret av Jade
Skrevet
At man plutselig har fått litt mindre tid til noen, er ikke å behandle noen som dritt. Det er faktisk ganske vanlig når man blir ekser at man tilbringer mindre tid med dem.

Spesielt hvis eksdama kommer med mye kritikk.

Hva vet vel du om jeg kommer med mye kritikk? Det må da være lov å si ifra FØR man gjør det slutt når man faktisk er glad i en person og ser forbedringspotensiale, både hos seg selv og den andre! Istedetfor å gjøre det slutt på grunn av bagateller og ikke gi noen varsler, men tvertimot late som alt er ok før bomben faller.

Han gjorde det jo slutt fordi jeg hadde SNAKKET med en annen mann. Nå spurte om jeg om det var ok at jeg hadde sex med andre, selvsagt var det det når han hadde gjort det slutt. Men hvorfor spør han meg så om dette i ettertid og ser ut til å være fornøyd med svaret?! Dette burde vise at jeg ikke har sex med "alle og enhver" selv om jeg overnatter hos de og prater med de, og selv om jeg har "tillatelse".

Og når det gjelder å tilbringe mindre tid. Hva vet du om hvor mye tid vi tilbragte sammen tidligere? Jeg skrev jo også at det vel kanskje ikke kunne betegnes som "dritt"....men om han ikke ville treffe meg mer burde han jo sagt det. Ellers ville det være "drittbehandling".

Skrevet

Og hvorfor ta til seg kritikken og forbedre seg om man ikke ønsker mer kontakt...

Om man da ikke er en jævel som gjør alt for å gi håp til den andre.

Skrevet
Hva vet vel du om jeg kommer med mye kritikk?

Nei, jeg gikk bare utifra at det var mye kritikk. Det var feil av meg.

Han gjorde det jo slutt fordi jeg hadde SNAKKET med en annen mann. Nå spurte om jeg om det var ok at jeg hadde sex med andre, selvsagt var det det når han hadde gjort det slutt. Men hvorfor spør han meg så om dette i ettertid og ser ut til å være fornøyd med svaret?! Dette burde vise at jeg ikke har sex med "alle og enhver" selv om jeg overnatter hos de og prater med de, og selv om jeg har "tillatelse".

Hvis han slår opp med deg fordi du snakket med en annen mann, så er han utrolig kontrollerende. Dette finner du deg vel ikke i?? Grunnen til at han ble glad for at du ikke hadde sex med andre etter at det var slutt, kan være at han liker at han fortsatt har en slags kontroll over deg, selv etter at det er slutt. Jeg skjønner ikke hvorfor du har et behov for å vise ovenfor han at du ikke ligger med alle og enhver? Du vet jo at det ikke er godt nok for han! Hvis du skal være god nok, så kan du kun snakke med jenter, siden det å snakke med gutter (i følge han) er å være utro!

Og når det gjelder å tilbringe mindre tid. Hva vet du om hvor mye tid vi tilbragte sammen tidligere? Jeg skrev jo også at det vel kanskje ikke kunne betegnes som "dritt"....men om han ikke ville treffe meg mer burde han jo sagt det. Ellers ville det være "drittbehandling".

Jeg vet ikke hvor mye tid dere tilbragte sammen før og etter. Det var DU som skrev at han hadde mindre tid til deg, og at det var det som var drittbehandlingen (eller; den mulige drittbehandlingen).

Skrevet

Jeg har ikke noe behov for vise han at jeg "ikke ligger med alle og enhver", men jeg ble overrasket da han spurte (trodde ikke han brydde seg) og at han så ut til å like det...Jeg svarte spontant, da jeg ikke er en særlig spekulativ person eller en som deler ut min ærlighet kun til de jeg skylder det.

Jeg tror også han mistolket situasjonen da jeg snakket med en annen. Han var redd jeg skulle bli voldtatt....Han var også redd da jeg en gang senere nevnte at jeg var ute på byen alene, da sendte han melding sent på kvelden. Men det var kanskje litt rart å være veldig bekymret den ene kvelden og så gjøre det slutt den neste.....?

Skrevet

Du sa jo nettopp at han slo opp fordi du snakket med en annen gutt. Hva mener du nå da? At han slo opp fordi han var redd for at du skulle bli voldtatt? Eller at han slo opp fordi han var redd når du var alene på byen? Man pleier ikke slå opp med noen fordi man er redd for dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...