Gå til innhold

Hvordan humor er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, satt og tenkte litt for meg selv her nå og jeg fant ut at halvparten av min humor er veldig ironisk, mye selvironi.

Den andre humoren er mere en sånn type hvor jeg blåser opp en sak/overdriver. F.eks ved å snakke om hvor utrolig bra en ting er, og sier det med en enorm innlevelse, pompøs innlevelse, kanskje. Men jeg vil ikke kalle det ironi, for jeg mener jo det jeg sier.. Kanskje det kalles en oppblåst humor? :P

Er det er sted man kan lese om forskjellige humortyper?

Kanskje jeg er litt rar, men jeg satt nå og tenkte på dette, da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, satt og tenkte litt for meg selv her nå og jeg fant ut at halvparten av min humor er veldig ironisk, mye selvironi.

Den andre humoren er mere en sånn type hvor jeg blåser opp en sak/overdriver. F.eks ved å snakke om hvor utrolig bra en ting er, og sier det med en enorm innlevelse, pompøs innlevelse, kanskje. Men jeg vil ikke kalle det ironi, for jeg mener jo det jeg sier.. Kanskje det kalles en oppblåst humor? :P

Er det er sted man kan lese om forskjellige humortyper?

Kanskje jeg er litt rar, men jeg satt nå og tenkte på dette, da :)

Det siste ville jeg heller kalt for lystøgner.

Skrevet
Det siste ville jeg heller kalt for lystøgner.

Lol, seriøst? En lystløgner tuller vel aldri, han tror vel selv det han sier er sant..

Skrevet

Det første du bør lære deg er at det ikke heter "hvordan humor ...".

Det skal være f.eks "hva slags humor ..." eller "hvilken form for humor er dette".

Skrevet

Hyperboli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...