Gregers Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 (endret) Var fest i mitt nærmiljø, og en av mine aspirerende kjæresteemner var blant de tilstedeværende. Jeg kjenner henne ikke svært godt fra før, men jeg har merket at vi har en bra connection oss i mellom i tillegg til at hun ser meget godt ut. Utover kvelden skrudde jeg sjarmen på full styrke og det hele endte med at vi dro hjem til meg hvor jeg spredde mine elskovsjuicer. Det var vel og bra, men så hadde det seg slik at den gode kjemien også skulle vise seg og vedvare videre ut over dagen. For en gangs skyld føltes det ikke naturlig at kveldens fangst tar på seg buksa og går etter at søvnens undergravingsarbeid har gjort om kåthetsfølelsen til fylleangst. Vi satt sammen og hadde det bra et par timer utover formiddagen før hun dro hjem. Det som er mitt dilemma nå er at jeg faktisk har begynt å få følelser for vedkommende kvinnemenneske. Dilemma, tenker du? Det har seg nemlig slik at hun var fullere enn meg. Hvordan kan jeg vite at hun faktisk har følelser for meg, eller hvorvidt hun bare ville ha en ONS? For min del så er det hele såpass ferskt at jeg vet ikke helt om jeg tørr spørre henne om hun bare var ute etter pikken min eller noe mer. Det var såpass bra at det føles naturlig å sende på en melding utover dagen, men jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gripe an dette. Har dere hobbypsykologer her inne noen gode forslag til hvordan jeg skal tilnærme meg min første flamme på flere år, med de omtalte begivenheter som bakgrunn? Tidlig sex er gjennom mine erfaringer ikke nødvendigvis en god innledning til et forhold. Har jeg gjort noe dumt? Endret 17. august 2008 av Gregers
mann23 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Vær selvsikker og spør henne ut på en date! Vær deg selv, og du finner fort ut om kjemien er der da også
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Drita jente som pulte første natta. Hvorfor vil du satse på det Tror du, du var den første..
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Drita jente som pulte første natta. Hvorfor vil du satse på det Tror du, du var den første.. Pft..dobbeltmoral lenge leve
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Pft..dobbeltmoral lenge leve Sier ikke at han er noe bedre. Vil ikke anbefale at folk drikker seg dritings og knuller ved første anledning, hvis de ønsker et seriøst forhold. Tror sjansen er meget stor for at det går til helvete.
Vera Vinge Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jeg vet om gode forhold som har startet på denne måten, så det at det starter med sex, trenger ikke å være drepen. Jeg syns du skal be henne ut.
Hu i Svingen Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg vet om gode forhold som har startet på denne måten, så det at det starter med sex, trenger ikke å være drepen. Jeg syns du skal be henne ut. Alle mine forhold har startet på denne måten. Men så har de riktignok gått til helvete (selv om de varte lenge).
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Alle mine forhold har startet på denne måten. Men så har de riktignok gått til helvete (selv om de varte lenge). Vurderer du ny taktikk?
Hu i Svingen Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Vurderer du ny taktikk? Ja, egentlig. Den nye taktikken går ut på å klare seg greit alene.
Gjest Don Giovanni Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Var fest i mitt nærmiljø, og en av mine aspirerende kjæresteemner var blant de tilstedeværende. Jeg kjenner henne ikke svært godt fra før, men jeg har merket at vi har en bra connection oss i mellom i tillegg til at hun ser meget godt ut. Utover kvelden skrudde jeg sjarmen på full styrke og det hele endte med at vi dro hjem til meg hvor jeg spredde mine elskovsjuicer. Det var vel og bra, men så hadde det seg slik at den gode kjemien også skulle vise seg og vedvare videre ut over dagen. For en gangs skyld føltes det ikke naturlig at kveldens fangst tar på seg buksa og går etter at søvnens undergravingsarbeid har gjort om kåthetsfølelsen til fylleangst. Vi satt sammen og hadde det bra et par timer utover formiddagen før hun dro hjem. Det som er mitt dilemma nå er at jeg faktisk har begynt å få følelser for vedkommende kvinnemenneske. Dilemma, tenker du? Det har seg nemlig slik at hun var fullere enn meg. Hvordan kan jeg vite at hun faktisk har følelser for meg, eller hvorvidt hun bare ville ha en ONS? For min del så er det hele såpass ferskt at jeg vet ikke helt om jeg tørr spørre henne om hun bare var ute etter pikken min eller noe mer. Det var såpass bra at det føles naturlig å sende på en melding utover dagen, men jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gripe an dette. Har dere hobbypsykologer her inne noen gode forslag til hvordan jeg skal tilnærme meg min første flamme på flere år, med de omtalte begivenheter som bakgrunn? Tidlig sex er gjennom mine erfaringer ikke nødvendigvis en god innledning til et forhold. Har jeg gjort noe dumt? gode råd...vel du kan jo starte med å slutte å tenke som et kvinnfolk. Pleier å funke bra for de fleste menn.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 gode råd...vel du kan jo starte med å slutte å tenke som et kvinnfolk. Pleier å funke bra for de fleste menn. Pft. Det er så feil som det kan bli. Hadde menn forsøkt å tenke litt mer som kvinner, hadde de hatt større sjanse til å få, og beholde, kjæreste. Veldig mange forhold ender fordi partene tenker på forskjellige måter. Hvis TS tenker som en dame, betyr jo det at han har bedre forutsetninger til å forstå damer. Og det vil absolutt være en fordel for en evt kjæreste, og for han selv.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 Pft. Det er så feil som det kan bli. Hadde menn forsøkt å tenke litt mer som kvinner, hadde de hatt større sjanse til å få, og beholde, kjæreste. Veldig mange forhold ender fordi partene tenker på forskjellige måter. Hvis TS tenker som en dame, betyr jo det at han har bedre forutsetninger til å forstå damer. Og det vil absolutt være en fordel for en evt kjæreste, og for han selv. Min eks hadde mange damer i sitt liv, og sa han også visste om damers tankegang, men jeg har aldri møtt noen verre enn han til å kommunisere og til å dømme kvinner og å skulle bestemme over de. Det rare er at hans venninner var helt enig med han i hans tankegang!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #13 Skrevet 19. august 2008 Min eks hadde mange damer i sitt liv, og sa han også visste om damers tankegang, men jeg har aldri møtt noen verre enn han til å kommunisere og til å dømme kvinner og å skulle bestemme over de. Det rare er at hans venninner var helt enig med han i hans tankegang! Men på den annen side; han sutret og bar seg like mye som kvinnfolk.....og brukte samme straffemetoder. Ikke moro!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #14 Skrevet 19. august 2008 Grattis Gregers! Og du... Bare overse misunnelige mannfolk som prøver å gjøre poenger på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå