Gå til innhold

Jukse fitte

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg kjenner to gutter som har prøvd det (som jeg veit), og de to er veldig uenige om hvorvidt det er bra eller ikke.

1) Har kjæreste, og bruker heller hånda enn den blå/gjennomsiktige "gummifitta" som lukter blåbær. Jeg fant den en gang jeg var og drakk hos ham (sikkert kjempegøy for ham *flire*, men nå skal det også nevnes at han er av den sprekere typen gutt som ikke synes sånt er flaut - det var fressten kjæresten hans som hadde kjøpt den til ham). I hvert fall... Nå blir den brukt som mobilholder (noe umodent?) og står mest til pynt.

2) Har ikke kjæreste, og det er over 2 år siden han sist hadde sex. Han synes den fungerer kjempebra, men sier selv at det kan være fordi han knaptnok husker hvordan det var å penetrere "ekte vare". Han har forøvrig en av de som ser veldig ekte ut.

Uansett hva dere bestemmer dere for så må du i hvert fall kjøpe vibrator! Jeg har over 10 stk, og er "like glad i alle sammen" - helt supert både når du er alene og sammen med kjæresten ;)

Over 2 år siden sex..? Ok - det var i lengste laget - men selv med "en stund" uten "the real thing" funker hånda bedre enn plastikken...

Men som sagt er det mye god vibrasjon i vibratorer også for menn. Til utvortes bruk (fon meg ihvertfall)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Jukse fitte funker meget bra, så lenge du er glattbarbert (hårene samler seg lett i silikonen med fuktighet/glidemiddel)

Har hatt en slik selv(fleshlight), men følte det bare var pes og rote den frem, rengjøre etc. Hånden funker igrunn bedre for min del, dog er det ikke helt samme følelsen av penetrering.

Men føler dere for noe nytt og spennende, og har råd, så synes jeg det er et bra valg. Fleshlight er jo en av de mere vanntroe merkene du får på markedet idag, som ikke koster en formue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...