Gjest lillagubban Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Blenderen min fra OBH har tatt kvelden, den "brenner" nede og glasskolben har sprukket, varte mindre enn et år. Noen som har en blender som har holdt en stund de kan anbefale? Jeg skal bruke den til å lage smoothie og drinker og knuse is
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 God og billig blender som kan knuse is er ikke synonymt. Da må du minimum ha Philips sin med glasskolbe. tror den koster rundt kr 1000,-. Eksakt pris kan du sjekke på nettsidene til Elkjøp, Lefdal, Expert o.l. Jeg har Kitchen aid, og den koster rundt kr 2000,- Har hatt billige blendere før, men de tåler stort sett bare å vispe juice.
Strix Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg har hatt denne lenge og den fungerer utmerket til alt du nevner! Kjøpte først en mye dyrere hos Elprice som de snakka så varmt om, men den fungerte ikke til noe syns jeg.
Tropehus Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Støtter det gjest sier - min Philips HR2094 har holdt koken siden den kom på markedet og ser fremdeles helt ny ut. Ellers er HR2074 er litt billigere alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå