Gjest gjest-ts Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hei Er bare lettere sjokkert for tiden og må bare få bekreftet at dette er elendig oppførsel og at det ikke er jeg som er blendet av at det er jeg som er blendet av å ha mist en nestenkjæreste (komplisert forhold vi har hatt ja, aldri sammen, men næære venner på alle plan) Nå har han gått hen å blitt bettatt av en annen jente. Hardt slag for meg, men nå tror jeg at jeg er over det verste, og ønsker han ikkje tilbake pga at jeg har mist en del av tillitten jeg har til hen. Men me skal prøve å beholde vennskape. Men nå blir jeg rett og slett kvalm av denne nye flørten hans. Hun har type, allikavel flørtet hun med han på nett og en kveld for hun plutslig på besøk til han, dette er snart to måneder siden. Hun har sagt til typen at hun har møtt "min fyr" men de er fortsatt sammen. Bryr meg om vennen min og spurte han i dag om hun sier noe om hva hun tenker om typen: Fikk til svar at dei måtte bli bedre kjent først og at han forstod at hun ikke ville droppe typen og satse på han før det.. men at han viste hun var forelsket i han(i han "min altså") Er det berre meg eller er dette en elendig og kvalmendes oppførsel av henne?? Tror ikke hun har vært fysisk utro, men syns dette er kvalmt allikevel. Synspunkter fra noen som ikke er/har vært følesesmessig innblandet her... Forvirret over oppførselen til en jeg trodde jeg kjent godt..
Gjest missLady Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Ja, det er en kvalm oppførsel av henne!! Skjønner ikke at fyren din gidder henne heller da!
Jade Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Ikke gidd å bekymre deg for nesten-eksen din sine vegne. Han vet hva han går til, og det er hans problem om han ender opp alene, fordi hun heller vil være med typen hun opprinnelig hadde (eller fremdeles har). Bare han ikke forventer at du sitter og venter på han, når han kommer tilbake med halen mellom bena og synes sååååååååå synd på seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Ja, det er en kvalm oppførsel av henne!! Skjønner ikke at fyren din gidder henne heller da! Takker for svar begge to:) er akkurat d siste du skrev over her jeg ikke sjønner heller.. han har liksom vært den jeg har til nå har snakket om me tanke på moral og verdier innenfor dette temaet som har hatt klarest meninger og lettest "dømt" andre.. nå driter han sej så ut at jeg ikkje sjønner et kvekk.. dobbeltmoral er vel d han egentlig har.. jeje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå