Malaco Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Er det noen av dere som har prøvd ID Bare minerals foundation? Jeg har akkurat kjøpt...føler at urenhetene blir fremhevet og at porene synes bedre, siden de ikk blir dekket til. Hvilke erfaringer har dere?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Min erfaring; Tok laaaang tid før jeg klarte å få det til slik at det ble veldig fint. Først ble jeg rynkete (linjer kom frem osv ) , og ble skjoldete, og synes at det ikke dekket, så dekket for mye osv osv. Nå gjør jeg sånn: Bruker Derma genesis dagkrem (eller nattkrem) under før jeg tar på id. Samtidig så knuser jeg liksom pulveret med kabuki`en før jeg begynner å snurre pulveret inn liksom. Når jeg påfører så lar jeg det ikke komme noe luft inn når jeg påfører, altså jeg snurrer kostet inntil huden og slipper ikke opp, og arbeider overhele men flytter ikke kosten (jobber inn og løfter, jobber inn og løfter) og når jeg gjør det på denne måten blir resultatet helt fantastisk!
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Du har antageligvis for dårlig utstyr. Børstene må være av naturhår. Kakk bittelitt pulver på en tallerken. Bruk flatbørste eller kabuki til å svirle pulveret inn i børsten. Begynn ved tinningen og lag ett "tretall" nedover mot haken, på begge sidene av ansiktet. T-sonen til slutt. Trenger du mere dekking av fjeset så gjør prosedyren beskrevet over flere ganger. Poenget er litt etter litt. Jeg kaller det for "kakskivmetoden". Etter ett par ganger så skal du ha blitt en mester til å legge mineralfoundation. Lykke til.
Hilde Christina Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Brukte ID i flere år ja.. Dekkevnen er god med riktig teknikk, søk på Youtube, der ligger det mange beskrivelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå