Sjefs-snipa Skrevet 17. august 2008 #21 Del Skrevet 17. august 2008 Kjøper kun natur-klær i Norge: Bergans, Haglöfs og Mammut. Ellers blir det mest shopping i London. Basisklær på Debenhams, New Look, Dorothy Perkins & Next. Blir også en del merkeklær: har mye fra Burberry, Chanel og Vera Wang. Undertøy på Ann Summers, og sko fra de overnevnte High-street butikkene og Manolo Blahnik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 17. august 2008 #22 Del Skrevet 17. august 2008 Mango - Her handler jeg mesteparten av klærne mine. Ellers litt på: Bikbok HM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoghurt Skrevet 17. august 2008 #23 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Klær kjøper jeg aller helst brukt, og det aller meste av klespenger går til Fretex og en nydelig bruktbutikk i Trondheim kalt "Stas". Ellers kjøper jeg undertøy hos Lindex (har i det siste også funnet en par plagg der)/Reimers. Jeg prøver å unngå h&m så mye som mulig, men har tidligere lagt igjen mye penger der også.. Endret 17. august 2008 av Yoghurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 17. august 2008 #24 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Jeg registrerer at garderoben preges mer og mer av Noa Noa. Disse salgene de har etter hver sesong, hvor de selger ut hele den forrige kolleksjonen (og ikke bare de stygge eller veldig store klærne, slik som mange andre butikker gjør), er helt supre. Noa Noa på full pris, passer ikke min studentlommebok videre. Jeg må forresten legge til at jeg ikke ser ut som en flagrende fru med assymetriske øredobber, selv om det blir mye Noa. Det jeg liker med klærne, er at en del av dem er veldig retroinspirerte. Jeg er nok en moderne nostalgiker på klesfronten. Jeg har som mange andre også en del fra HM, men det meste er fra tidligere tider. Jeg prøver å begrense kjøpene derfra på grunn av kvaliteten. Jeg ønsker å kjøpe færre, men dyrere plagg som holder seg lengre. Endret 17. august 2008 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #25 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg handler mest på Ebay og Victoria's Secret. Av norske butikker har det blitt mye H&M oppgjennom årene, men nå synes jeg kvaliteten har tapt seg veldig, så nå blir det mest basistopper og undertøy derfra. Ellers hender det jeg handler fra Ellos - da mest sportsklær og yttertøy. Vinterklær handler jeg fra Sportmann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 18. august 2008 #26 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg innså plutselig at nesten alle klærne i klesskapet mitt kommer fra h&m, så nå har jeg en liten stopp på kleskjøp derifra en liten stund. Egentlig hadde jeg tenkt å innføre full stopp på alle kleskjøp i 6 mnd men regner med at jeg kommer til å sprekke når butikkene blir fulle av høstnyheter. Det er et eller annet ved lune strikkeplagg og høstlige farger som er vanskelig å motstå Foruten h&m liker jeg godt svensk og dansk design, men jeg syns at mange av disse plaggene er litt vel dyre, spesielt i forhold til kvaliteten, så det er nok litt av grunnen til at det blir mye billigkjede. Desverre er det svært sjelden at jeg finner noe hos kjeder som Cubus, Kappal, Lene V, Vero Moda og B-young, dette er nok også litt av grunnen til at jeg går rundt som en h&m-mannekeng. Jeg er også dårlig på å gjøre vintage-funn, så jeg må nok begynne å shoppe i utlandet jeg også hvis jeg skal oppdatere garderoben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana_86 Skrevet 18. august 2008 #27 Del Skrevet 18. august 2008 Handler mesteparten på gina tricot, men også en del H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. august 2008 #28 Del Skrevet 18. august 2008 Topshop VeroModa GinaTricot H&M Urban Miss Selfridge Cubus Dna Har ikke noen spesiell stil egentlig, det varierer mellom vanlig jeans+genser, ultra-feminint og klassisk look. Men fargemessig holder jeg meg unna alt som er knall, alt som er gult, og alt som er rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 19. august 2008 #29 Del Skrevet 19. august 2008 har nettopp oppdaget new yorker!!! en utrolig butikk med mange kule rimlige klær! de har den i københavn, kiel og praha, har ikke funnet den i london ennå, håper den kommer for her kommer jeg nok til å legge igjen en del penger fram over! ellers går det en del i zara og h&m. jeg elsker new yorker! Min favoritt butikk fant jeg ut=) var der i Riga og handlet sikkert bare klær derifra, fikk mange komplimenter for klærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. august 2008 #30 Del Skrevet 19. august 2008 Av kjedebutikker så er det stort sett bare på Noa Noa jeg finner noe jeg liker og kler. Hender det er noe på HM også, men der er jo kvaliteten fryktlig dårlig syns jeg. Så mesteparten av mine klespenger går til små uavhengige butikker av typen som har mye kjoler og feminine plagg og Noa Noa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 19. august 2008 #31 Del Skrevet 19. august 2008 Alle dere som handler klær i utlandet: Er det pga utvalg eller pris eller annen grunn til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 19. august 2008 #32 Del Skrevet 19. august 2008 Uyvalg pris OG det at ikke alle har samme klærne i Norge Jeg legger igjen mine penger overalt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå