Gå til innhold

Innredning av stue

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen. :)

Har nå bestemt meg for hvilken sofa jeg skal kjøpe meg, en gaja-grå sienna 3-seter fra Skeidar. Har ganske mørke møbler og trenger noen tips til dekorasjon og tekstiler å ha i stuen slik at det ikke blir veldig mørkt. Det jeg tenker på er gulvteppe, gardiner, pynteputer for å ha i sofaen, lys osv.

Legger ved bilder av de største møblene. Håper dere har noen tips til meg :sjenert:

Har tatt vekk platen under på salongbordet, så det blir et "lettere" bord.

Endret av Amk
Skrevet

Jeg liker veldig godt sisal- eller sjøgresstepper, og de er jo naturlig lyse. Synes de passer med grå og sorte møbler også.

Ellers er det viktigere med luft/plass rundt møblene enn lyse innslag. Og ikke for tette gardiner - tynne, lette bomullsgardiner synes jeg fungerer.

Skrevet
Jeg liker veldig godt sisal- eller sjøgresstepper, og de er jo naturlig lyse. Synes de passer med grå og sorte møbler også.

Ellers er det viktigere med luft/plass rundt møblene enn lyse innslag. Og ikke for tette gardiner - tynne, lette bomullsgardiner synes jeg fungerer.

Har plass til enda en sofa i stuen om jeg ville det, men ettersom at jeg har mørke møbler blir det bare en 3-seter. Har slike gardiner, i lilla. Så det er ikke tunge gardiner.

Noen andre tips? Om dere finner noe som er fint, kan dere ikke gi meg link eller bilde? :sjenert:

Gjest Gjest_amk_*
Skrevet

Hvilke farger passer til gaja-grå og sort sofa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...