Azalea Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei alle sammen. Har nå bestemt meg for hvilken sofa jeg skal kjøpe meg, en gaja-grå sienna 3-seter fra Skeidar. Har ganske mørke møbler og trenger noen tips til dekorasjon og tekstiler å ha i stuen slik at det ikke blir veldig mørkt. Det jeg tenker på er gulvteppe, gardiner, pynteputer for å ha i sofaen, lys osv. Legger ved bilder av de største møblene. Håper dere har noen tips til meg Har tatt vekk platen under på salongbordet, så det blir et "lettere" bord. Endret 17. august 2008 av Amk
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg liker veldig godt sisal- eller sjøgresstepper, og de er jo naturlig lyse. Synes de passer med grå og sorte møbler også. Ellers er det viktigere med luft/plass rundt møblene enn lyse innslag. Og ikke for tette gardiner - tynne, lette bomullsgardiner synes jeg fungerer.
Azalea Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg liker veldig godt sisal- eller sjøgresstepper, og de er jo naturlig lyse. Synes de passer med grå og sorte møbler også. Ellers er det viktigere med luft/plass rundt møblene enn lyse innslag. Og ikke for tette gardiner - tynne, lette bomullsgardiner synes jeg fungerer. Har plass til enda en sofa i stuen om jeg ville det, men ettersom at jeg har mørke møbler blir det bare en 3-seter. Har slike gardiner, i lilla. Så det er ikke tunge gardiner. Noen andre tips? Om dere finner noe som er fint, kan dere ikke gi meg link eller bilde?
Gjest Gjest_amk_* Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hvilke farger passer til gaja-grå og sort sofa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå