Gjest LuckySuz Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Okey, here is the deal! Jeg har hatt sex med samme fyr 3x etter å ha truffet han på byn, men han vil ikke vil være pulekompis. Han sier det er bra at jeg puler bare han, men han ligger selv med en annen. Han blir værende til utpå dagen etter at vi har vært sammen. Han snakker gjerne med meg hvis vi møtes på dagtid, men vil ikke gi meg sitt mobilnr. Sist jeg så han tok jeg ikke særlig kontakt, og jeg flørtet litt med en annen. Da kom han bort og gav meg en klem. I natt flørtet han med en annen. Vi har begge uttalt at vi ikke vil ha et forhold, men jeg har forandret mening. Spørsmålet mitt er: Kan han være interessert i noe mer likevel? Og hvordan skal jeg gå fram? Takk for alle svar
Jade Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Spør han hva han synes hvis du holder på med andre. Hvis han har noe i mot det, så si at han kan ikke forvente noe slikt hvis dere ikke er sammen, og at han også kun holder på med deg.
Gjest missLady Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Om han holder på med noen andre, høres han ikke særlig interessert ut! Og iallefall ikke når han ikke vil gi deg nummeret sitt!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Du har rett missy. Ble bare forvirret et lite øyeblikk siden han ikke er tøm og røm typen. Men det kan jo bare være fordi han er hyggelig på sin måte :gjeiper:
Nabodama Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Han gir deg jo massevis av helt klare signaler på at du kun er en han treffer av og til for sex. Du har så liten betydning for ham at du ikke engang får tlf nr hans, og han ligger med en annen/roter med andre foran deg. Nei, han vil ikke mer enn dette, knapt nok det, virker det som. Gå videre, kutt ut denne karen, og finn deg en som bryr seg.
Blairwitch Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Nei, dette hørtes ikke lyst ut, syns han gir mange signaler på at han ikke er interessert i noe annet enn litt uforpliktende kos en gang av og til. Hadde han vært interessert hadde du garantert fått nummeret hans
Gjest LuckySuz Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Takk for svar. Det skal nå sies at jeg ikke har gitt han inntrykket av at jeg ville noe annet enn tilfeldig kos også, og det var grunnen til at jeg ba om nummeret. Kanskje han graderer seg mot å bli "brukt" av meg? Uansett så kutter jeg ut hele tanken på dating. Ble så mye tull rundt hele situasjonen. Jeg synes ikke noe vondt om han av den grunn
Gjest Betty89 Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Kanskje han har en dame? Derfor vill han ikke gi deg nummeret, for han er redd du vil ringe ham og dama vil finne det ut.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Takk for svar. Det skal nå sies at jeg ikke har gitt han inntrykket av at jeg ville noe annet enn tilfeldig kos også, og det var grunnen til at jeg ba om nummeret. Kanskje han graderer seg mot å bli "brukt" av meg? Uansett så kutter jeg ut hele tanken på dating. Ble så mye tull rundt hele situasjonen. Jeg synes ikke noe vondt om han av den grunn Dette fascinerer meg. Han gir deg BARE klare signaler. Han liker at du ikke ligger med noen andre, for da får han hvertfall ikke noe sykdommer fra deg og du forer hans ego om at han er den eneste. På sin side, kan han drive med akkurat den han vil. At han sier nei når du spør om nummeret hans er jo the big red light du ser ut til å klare å la være å se.. how you do that, i don't know. Likevel tror du at det er hans måte å beskytte seg selv på i tilfelle DU bruker HAN? Han bruker deg allerede fra før. A user can't be used. A player can't be played. Du fortjener helt sikkert MYE bedre enn det! Du fortjener en mann som er helt gal etter deg.. =) Kutt han ut og ALDRI nøy deg med noe sånt
Gjest LuckySuz Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Jeg føler meg absolutt IKKE BRUKT da jeg selv har valgt om han skal bli med meg hjem eller ikke, og g i utgangspunktet ikke var ute etter et forhold. Det hadde jeg gjort klart for han. Men jeg sier meg enig i at signalene er enstydige.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Husker jeg også traff en fyr en gang som ikke hverken ville gi fra seg sitt tlf.nr eller ha mitt. Vi møttes hver helg ute på byen og tilbrakte gjerne hele helgen sammen i hans leilighet, og var også på utflukter sammen. Det bare rant ut i sanden... Han satt forøvrig som de fleste andre menn jeg har møtt bare og deppet over sin siste kjæreste som han hadde hatt for 10 år siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå