Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klippet meg og stripet etterveksten hos en frisørlærling sist jeg var hos frisøren.

Hun var veldig flink til å klippe(til tross for at hun klippet for mye), men foliestriper, det kunne hun ikke.

Øverst på "topplokket" ble det ok, men under ser det ikke ut!

Vet ikke hvordan hun har klart det, men håret ble fullt av lyse flekker :forvirret:

Det jeg lurer på er, hvor mye kan de kreve for å bruke folk som forsøkskaniner?

Jeg betalte 200 kr mindre enn det jeg vanligvis gjør og resultatet ble som sagt ikke bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen frisører her som kan svare på dette?

Skrevet

Slitan med ny sveis!",)Gikk selv nylig til frisørlærling,første gang ever,ble godt fornøyd,selv om prisen var litt høy.Tror jeg fikk 30%rabatt.Budre vært 50% spør du meg.Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gått tilbake og snakket personlig med daglig leder.Kjempedårlig reklame for salongen at de slipper ut kunder med et dårlig resultat!Den salongen jeg brukte sa de alltid kontrollerte at ting så bra ut og at kunden var brukbart fornøyd.Og jeg kunne komme tilbake om det var noe å si på resultatet.Det synes jeg du burde bli tilbudt og..

Gi gjerne tilb meld kordan det går..",)

Lykke til med sveisen!

Skrevet

Jeg gikk til vanlig frisør, fikk dårlige hettestriper og gikk dermed tilbake og reklamerte.

Dra tilbake og klag. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...