Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cathena
Skrevet

Noen sider som sender til Norge?

Så..., er det noen som har erfaring med disse produktene? Ser at det er 3 trinn, skal jeg begynne med trinn 1? hvor lenge? til jeg har brukt de opp? eller til jeg synst jeg kan bruke sterkere produkt?

Er det bare 3 step, altså rens, lotion og krem?

Jeg er bare så drittlei kvisene mine nå. Er 20 år, òg nå orker jeg ikke mer! :gråte: MD Formulation har jeg forsøkt, gjorde litt, men ikke nok.

Eller, kanskje det er andre bra produkter dere vil anbefale? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Cathena, maila mig istället på [email protected]

Så ska du får hjälp med ditt problem.

Jag behöver ha någon närbild av dina problem. Har du djup liggande varkulor och de är ganska många kan du behöva receptförskrivna preparat även.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Innholder er redigert iht reglene. Mette Forumansvarlig

Endret av Mette
Skrevet

MD forte selges kun gjennom salonger med tilknytning til hudlege her i landet i alle fall. SÅ jeg tenker at du må kjøpe gjennom dem. Men du kan ringe og få tilsendt kanskje...

Ville ha snakket med en hudterapeut om hvilke produkterdu trenger siden det ikke er bra om du bruker feil produkt... Og det ikke er vanlig hudpleie det er snakk om. Du kan ødelegge huden mer enn du reparerer den om du ikke vet hva du gjør.

Og Jean, jeg skjønner ikke hvordan du kan proklamere at du kan "kurere" folk ved å se et bilde! Det kan ikke jeg engang, og jeg er hudterapeut. En hudtilstand er mer sammensatt enn det du kan se på et bilde. Du må kjene på huden, er den varm, kald, fet, tørr, og de forskjellige områdene.... Syns det høres skummelt ut å kjøpe produkter ut i fra det du sier, selv om du sikkert er ekspert på din egen hud og har klart å få orden på den.

Bare en liten tanke, uten at jeg syns det er dumt at du gir velmenende råd. Det er jo derfor vi er på forumet, ikke sant?

Gjest Cathena
Skrevet

Takk for svar. Jeg bestemte meg for å prøve MD Formulation en gang til, MD Fortè, var kanskje et litt rask tenkt ønske. Jeg vil jo ikke ødlegge huden min mer enn den allerede er...

Så nå har jeg heller valgt å kjøpe MD, jeg forsøker med litt flere produkter, òg håper på det beste. Men uansett, så synst jeg huden blir ganske klar av de produktene...

Gjest *lucky*
Skrevet

For all del, ikke prøv noe nytt! Farlig det.

Synes du skal forsøke et annet merke enn MD siden du har problemhud. MD var ikke til noe hjelp for min hud. Det fikk jeg først da jeg startet med DDF og Jan Marini. Husk at Ellipseklinikken her i Norge bruke Jan marini så da skjønner du kanskje at dette er et bra merke.

Uansett lykke til:)

Gjest Cathena
Skrevet (endret)

Off..., nå ble jeg usikker. Har faktisk hørt mye bra om Jan Marini. Men da jeg så på produktene, så skjønte jeg ikke hva jeg skulle velge, siden jeg ikke er kjent med merket. Hva bruker du Lucky? Noe spesielt du vil anbefale der? Har du samme problem som meg, litt akner og av og til buller? Fet hud?

Jeg kjøper forresten produkter over nett da jeg ikke er så forferdelig rik..., om jeg skal kjøpe produkter her til lands, så går hele lønna mi...

Endret av Cathena
Gjest *lucky*
Skrevet

Tror du gjør lurt i å prøve noe nytt. For min del er ikke sannheten at MD er så veldig bra, det er bare så veldig godt markedsført i Norge!

Ja jeg har eller hadde samme hud som deg.

Bruker denne som rens morgen og kveld: http://www.prettyskin4less.com/Shop/Contro...sid/0/SFV/32502

Nattkrem: http://www.prettyskin4less.com/Shop/Contro...sid/0/SFV/32502

Dag: http://www.prettyskin4less.com/Shop/Contro...sid/0/SFV/32502

Og faktorkrem: http://www.prettyskin4less.com/Shop/Contro...sid/0/SFV/32502

Bruker sånn ca disse produktene men har også noen masker og bruker kun kraftige fukt kremer når jeg tar syrepeelinger.

Disse produktene passer veldig bra til min problemhud som var ganske lik din før jeg begynte med disse produktene.

Start med feks rensen så får du se hvor god den er! Men husk faktorkrem og en god fuktkrem siden den er litt sterk.

• 1 måned senere...
Skrevet

MD forte f[r du kj;pt p[ skinstore.com

De sender til norge og du har varene p[ litt over en uke !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...