Gå til innhold

South beach dietten

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_bolla
Skrevet

Heisann

Har provd og google litt men kommer liksom ikke opp generelt om hvordan man skal begynne og hva man skal spise osv..

:) haaper noen gidder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er en halv bok med oppskrifter. tror det blir vanskelig gitt.

Skrevet

Søk på lavkarbo.no. Også får du kjøpe boka, det er alfa & omega. Koster 149,- på bokhandelen.

Skrevet
Heisann

Har provd og google litt men kommer liksom ikke opp generelt om hvordan man skal begynne og hva man skal spise osv..

:) haaper noen gidder

Lån boken på biblioteket ;)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hei!

Har sett etter den på biblioteket her, og i bokhandleren, de har den ikke. og sett etter den på nettet, men finner ikke noe steder de har den. alle steder på nettet står det bare at de ikke selger den lenger eller noe sånn. Hvor kan jeg få tak i den?

Skrevet

Har du spurt etter den hos bokhandelen din?

Om de ikke har dne inne kan de helt sikkert bestille den og det samme gjelder biblioteket - om de ikek har dne inne kan de låne den til deg på et annet bibliotek.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

vil helst ha den selv, ikke låne den, ingen som vet hvor jeg kan få tak i den? lå på sånn venting på capris.no, at de skulle gi meg beskjed når den kom inn, men fikk mail idag at den er utsolgt for godt. ikke mulighet for å få tak i den igjen.

Men takk for tipset, skal spørre biblioteket her :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Har nå spurt på bibliotek om de kan låne den av et annet bobliotek, så de har prøvd å gjort det nå, så får vel lånt den i løpet av de neste ukene. Får bare ha den 28 dager da. Regner med jeg må lese litt gjennom den før jeg starter, så kan vel ikke starte helt den dagen jeg får den? eller?

Takk for linken. Boken er jo utsolgt der også da. Lurer på om boken er veldig populær :sjenert:

Skrevet

Du kan i allefall starte dagen etter du får den.

Men har du spurt om bokhandelen kan forsøke å bestille den til deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...