Gjest Donna Skrevet 2. juni 2003 #1 Skrevet 2. juni 2003 Noen som har noen skikkelig gode "savn og lengsel" sanger? Miss u nights Leaving on a jet-plane can't stopp loving you er liksom de jeg kommer på nå .... Hvilke sanger spiller dere når dere går og tenker på noen og savner de .....sånn for å savne ennå litt mer?
Gjest Donna Skrevet 2. juni 2003 #2 Skrevet 2. juni 2003 Kom igjen da !!!!! Ingen som har noen forslag??
Piglet Skrevet 2. juni 2003 #3 Skrevet 2. juni 2003 Jessie I will always love you Crying in the rain Var det noe sånt du tenkte på? Piglet
*Lillian* Skrevet 2. juni 2003 #4 Skrevet 2. juni 2003 "Passion & Love" med det nye bandet The Accolade (hehe, en av de i bandet er en nær slektning, så jeg har alt før andre...hehe) "How do I live" med LeeAnn Rimes "I need you tongiht" med Backstreet Boys "How wil I know" med Jessica Eller så setter jeg på Type O Negative for full guffe for å heller bli sinna enn trist... Lillian
Vilje Skrevet 2. juni 2003 #5 Skrevet 2. juni 2003 Hørt Bob Seger's "blind love" ? ...only kind of love is stone blind love..... Ellers er jo U2 i en klasse for seg, f.eks "Love is Blindness" eller "With or without you"
Gjest Donna Skrevet 2. juni 2003 #6 Skrevet 2. juni 2003 *snufse* With or Without you - .........får tårer til å trille på mitt kinn ............ Fare for såre øyner og dårlig hørsel i morgen ....(må spilles høyt )......
Livets datter Skrevet 3. juni 2003 #7 Skrevet 3. juni 2003 Wish you were here - Rednex Right here waiting - Richard Marx
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juni 2003 #8 Skrevet 3. juni 2003 Love bites - Def Leppard Everybody hearts - REM Heading for a fall - Vaya Con Dias One - U2 Har blitt så gammel nå at jeg har maaange flere !
Livets datter Skrevet 3. juni 2003 #9 Skrevet 3. juni 2003 Without you m. Mariah Carey Love hurts m. Nazareth
Gjest Marijke Skrevet 3. juni 2003 #10 Skrevet 3. juni 2003 Perdere l`amore - Lara Fabian Incancellabile - Laura Pausini Bambina - Lara Fabian La soledad - Laura Pausini Prayer - Celine Dion Il coraggio che non c`è - Laura Pausini Le roi est une femme - Lara Fabian Ricordami - Laura Pausini A new day has come - Celine Dion Viaggio con te - Laura Pausini Og mange flere som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Jeg har visst endel savn i meg...
Kid-a Skrevet 3. juni 2003 #11 Skrevet 3. juni 2003 Sanger jeg pleier å savne til: - The promise, sorry og i am yours med tracy chapman. - Unintended med muse. - Foolish games med jewel. - Everlong med Foo Fighters. - Fields of gold med Eva Cassidy. - That particular time med Alanis Morissette. Ellers er hallelujah med jeff buckley en god sang å gråte til, sammen med (ikke samtidig med) radioheads creep, eller exit music for a film. Counting Crows round here er også veldig god til sitt bruk.
Loolaa Skrevet 3. juni 2003 #12 Skrevet 3. juni 2003 Shine, med Madrugada (trist nettopp fordi den du vil skal være der, ikke er der, i motsetning til sangen) loolaa
Padmee Skrevet 5. juni 2003 #14 Skrevet 5. juni 2003 Det er så utrolig mange det. Men i tillegg til de som allerede er nevnt vil jeg nevne:November Rain - Guns'n'Roses Ameno - Era Nothing Else Matters - Metallica Drive - REM Everybody Hurts - REM osv.Kommer ikke på flere i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå