Gå til innhold

Filme bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt en som filmet hele bryllupet? Profesjonelt? Å hva kostet dette? Tenk å fått hele bryllupet sitt på film da:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også kjempelyst til å få filmet bryllupet vårt! I alle fall når vi er i kirken, samt talene under middagen. Men vi gifter oss om 13dager, så jeg er vel litt sent ute med denne ideen om vi vil ha profesjonelle... Tenker muligens få noen i familien til å filme.

Fant en kar som filmer i bryllup her: Filmservice

Skrevet

vi har fått filmet litt av vårt, men veldig uprofesjonelt da hehe. Men har hele vielsen, to av talene og en sang under middagen på film. Fikk ikke alle talene for det var begrenset med plass på båndet... Det var jo litt dumt. Men vi klipper og redigerer, og legger inn bilder der filmingen var dårlig, med lyden oppå, så det blir en bra film som vi tenker å sende ut sammen med takkekortene :)

Gjest Apple- i.i
Skrevet

Vi har bestillt her og er sikre på vi ikke kommer til å angre. Vi blir filmet fra det begynner i kirken frem til kl. 23 om kvelden, og betaler kr 12 000. Alle som har giftet seg sier at dagen går så utrolig fort, så vi tror det er verdt hver krone :)

Skrevet

Vi fikk to i familien til å filme, og begge hadde harddisk-kamera, så hele bryllupet med fest er faktisk foreviget! Har dessverre ikke rukket å se så mye av det ennå, men det vi har sett ble iallefall veldig bra :)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Min mann utdanner seg innen film og tv produksjon. Han skal filme i et bryllup i oktober, og gleder meg til å se hvordan det blir. Vi fikk to venner til å filme i vårt bryllup, og det var greit nok det, MEN vi hadde ikke noen bra kamera, så kvaliteten ble så der :S MEN jeg annbefaler på det sterkeste å få det meste filmet. Man går i sin egen verden den dagen, og er ikke så lett å huske alt som blir sagt og gjort. Da er det VELDIG koselig å se tilbake på koselig film :skratte: Mannen min skal låne kamera fra skolen han går (samme kamera som NRK bruker) så trur det blir veldig bra. Er usikker hva slikt koster, men det koster nok en del. Det beste er å finne mennesker som er gode til å filme (kanskje holder på å utdanne seg som dette), fordi de kan ikke ta så høy pris.

Skrevet

Jeg har surfet litt på dette i forbindelse med vårt bryllup og har fått følgende priser fraBryllupsvideo

Standardpakken 5000

Plusspakken 12 000

Luksuspakken 15 000

Drømmepakken 22 000

Du kan lese mer om hva de forskjellige pakkende inneholder på linken dems jeg la inn over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...