Gå til innhold

Noen andre som har opplevd dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har klart å sprute under g-punkts stimulering en stund nå, vanligvis er væsken klar og "vannete"

Men en gang så var væsken mer hvitaktig, den liknet utflod, men litt mer tyntflytende.. Lurer så på hva dette var, trodde nemlig at ejakulasjon var en klar væske, og ikke "melkeaktig"

Har du opplevd noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty89
Skrevet
Jeg har klart å sprute under g-punkts stimulering en stund nå, vanligvis er væsken klar og "vannete"

Men en gang så var væsken mer hvitaktig, den liknet utflod, men litt mer tyntflytende.. Lurer så på hva dette var, trodde nemlig at ejakulasjon var en klar væske, og ikke "melkeaktig"

Nope men jeg vill oppleve det

Skrevet
Nope men jeg vill oppleve det

Det er bare å øve og å slappe helt av, så er du på god vei ihvertfall ;)

Gjest Betty89
Skrevet
Det er bare å øve og å slappe helt av, så er du på god vei ihvertfall ;)

Takk for tipset ;) Er det stor forkjell mellom g-punkt orgasme og vaginal? (viss du har fått begge, jeg har kun fått vaginal)

Skrevet

Hvis jeg har fått begge så klarer jeg ikke å skille mellom dem ihvertfall... Men tror egentlig det er g-punktsorgasme jeg får, og jeg spruter som regel av den dersom jeg ikke bevisst "holder" igjen, men det gjør jo at orgasmen ikke blir så bra..

Skrevet

Ingen som har opplevd dette???

Gjest Betty89
Skrevet

Det var ikke mange gitt! Du er heldig ;)

Skrevet
Det var ikke mange gitt! Du er heldig ;)

Hehe, vet det er en del andre på forumet som opplever ejakulasjon, men ingen som har samme konsistens som jeg opplevde denne ene gangen??

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har opplevd det sammen med én vennine. Det var perfekt.

Skrevet

Begge deler er normalt.

Jeg har ikke sprutet slikt "melkeaktig" væske selv, kun helt klar og luktfri væske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...