Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Folk på KG er så ymse...noen er døve, andre er tykke, pene, stygge, rike, fattige, menn, kvinner, losers, winners, sterke, svake, game, unge, middelaldrende, frekke, høflige, stille, brautende (nordlendinger), MISLYKKEDE PÅ DAMEFRONTEN (IMORTBRUDER FRA ASIA OG ØSTBLOKKLAND), troll, folk som virkeilg kan mye, er snille og gir giode tips, hyggelig mennesker som deler og en del moralske l leire. Hva synes du, burde det bli mer sjekkete her, med flere menn?
Gjest antigartner Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Nei. Jeg synes ikke det skal bli mer sjekkete her. Ville jeg drevet med nettsjekking, hadde jeg vært på andre nettsteder.
Serenity88 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Skriver under på AntiGartner sitt innlegg... Om folk blir venner, eller noe mer av seg selv så blir jeg selvfølgelig glad av det, men det burde ikke være noe emne som omhandler blind-dates her inne.
FangeLiv Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Noe av det jeg synes er så bra med kg er at her er alle de personlighetene ts ramser opp. Da kommer man jo i kontakt med/får råd fra masse ulike mennesker. Og det synes jeg er helt topp. Enig med antigartner - dette er ikke stedet for sjekking. Hvis det er det man er ute etter kan man heller bruke andre nettsteder.
Gjest Stjernedryss Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg synes det allerede er for mange menn her så vil ikke ha fler her nei!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Jeg synes det allerede er for mange menn her så vil ikke ha fler her nei! Er du lesbisk?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Er du lesbisk? hva faen er det for et spørsmål?
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Er du lesbisk? Nope, jeg er bare ikke på KG pga sjekking.
Vera Vinge Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Jeg syns det er bra med mennene som er her, men jeg ønsker ikke en sjekkekultur. Det fins nok av nettsteder hvor det er hovedmålet.
Gjest Gjest_Prinsessen_* Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Vel, jeg har vært gjest på forumet i flere år og jeg synes godt at det bør komme flere menn hit! Jeg synes også at KG er moden for å åpne opp for et sjekkeområde ved siden av alt det andre som finnes her. KG ville ha tjent på det og brukerne og profilen på forumet er jo ganske "trygt og snilt", slik at det ville tiltrekke seg en del ressurssterke og kvalitetsbevisste folk. Sikkert noen losers også, men man må alltid regne med litt svinn. Så, velkommen til sjekking!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Jeg synes KG er perfekt som det er nå
LvonB Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 Jeg syns det er bra med mennene som er her, men jeg ønsker ikke en sjekkekultur. Det fins nok av nettsteder hvor det er hovedmålet. Signerer. Jeg sier velkommen til flere menn, da jeg synes det er greit å få synspunkter og meninger fra begge kjønn. Men noe sjekke-sted synes jeg ikke KG skal være. Det finnes andre nettsted der det er et tema. Logg dere på der.
mysan Skrevet 17. august 2008 #13 Skrevet 17. august 2008 Det må gjerne komme flere menn, men sjekking kan jeg være foruten.
Gjest Ingunnn Skrevet 17. august 2008 #14 Skrevet 17. august 2008 Det er veldig hyggelig med menn på KG. De som er her er nok ikke her for å sjekke damer, da går man andre steder! Det er flott med menns synspunkter på saker og ting syns jeg av menn og ikke bare damer! Vet om minst 2 gutter som er her som overhode ikke er ute etter sjekking, kun for diskusjonens skyld.De er begge svært oppegående+pene+flotte og de har dame som også er her! JA,til flere gutter på KVINNEguiden
mann23 Skrevet 17. august 2008 #15 Skrevet 17. august 2008 Som mann kan jeg skrive under at det foregår en del sjekking her ja. Får en del slibrige PM's til tider Har ikke giddet å gjort noe særlig ut av det enda men
BrunetteBarbie Skrevet 17. august 2008 #16 Skrevet 17. august 2008 har aldri fått en eneste pm jeg. skal dette være et sjekkested altså? er vi ikke på kvinneguiden? Men bare hyggelig med innspill fra menn, selvom jeg ikke er på sjekkern
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå