Catanova Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Hei. Et ganske dumt spørsmål. Hva skjer hvis man ikke skaffer seg kraft/strømleverandør når man flytter i ny leilighet? Samboeren min og jeg har nettopp flyttet fra en leilighet til en annen. I den gamle leiligheten er det standard at utleier leser av strømmen (i slutten av leieperioden) for de som bor der og melder i fra om at vi ikke skal bo der mer. Det har rett og slett gått meg hus forbi å fikse ny strømleverandør, evt ringe inn til vår tidligere strømleverandør å si at vi har kommet i ny leilighet. Kan det skje at de plutselig kutter av strømmen vår slik at vi ikke har noe strøm eller vil jeg bli kontakte av mitt tidligere strømselskap? Kan jeg bare overføre den gamle strømmen over til den nye leiligheten? Ja, vet det var noen teite spørsmål, men jeg er litt ny i det å fikse strømleverandør og slikt selv :=)
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Enten kommer regningen fortsatt i navnet til den forrige leieboeren, ellers får dere et ---husker ikke helt hva det heter, noe a la "nødabonnement" fra strømleverandøren (?) som koster urimelig mye. Tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå