Gjest Gjest_Smiley_* Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Hei! Jeg bare lurer på når dere bestilte: Frisør Catering Servitører Blomster Når dere kjøpte brudekjolen ? Blir veldig glad for svar:)
Jade Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 (endret) Lokale inkl. catering, servitører og blomster inkludert, ble reservert ca et år i forveien. Du får nok reservert senere også, men det blir stadig mindre å velge mellom. Så jeg ville reservert dette så tidlig som mulig for å få det dere vil ha. Frisør bestilte jeg noen mnd senere. Jeg var visst voldsomt tidlig ute, men jeg ville være sikker på at yndlingsfrisøren min var ledig Brudekjolen blir nok kjøpt noen mnd i forveien. Dette er nok veeeeeldig i siste liten, men jeg skal føde 3 mnd før bryllupet, så det blir litt vanskelig å prøve kjole i mellomtiden, og spå hvordan kroppen er da. Bestilte også fotograf ca et år i forveien. På den måten slipper jeg å sitte igjen med de dårlige eller svindyre fotografene som ingen andre vil ha... Har også booket hotellrom til bryllupsnatten. 9-10 mnd i forveien, tror jeg. Hvorfor vente Brudebuketten tar jeg knuselig med ro. Det er ting som kan bestilles i "siste liten". Endret 16. august 2008 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå