Gå til innhold

Irriterende!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er så irriterende at det nå nesten ikke finnes noe i hvitt lenger....hverken kjole, sko, slør, stoff til slør (!), hansker, strømper osv... Alt skal være i ivory/offwhite - og det irriterer meg noe forferdelig :evil:

Heldigvis har jeg vært så heldig å (omsider) funnet alt i hvitt -utenom strømper da..men jeg har brukt laaang tid!

Har alltid drømt om å være hvit brud - og da mener jeg helt hvit - ikke i en såkalt hvitfarge som rett og slett ser skitten ut..i mine øyne :o

-og så vi jeg ikke ha akkurat det samme som absolutt alle andre heller da..

Og etter å ha fått ut all frustrasjonene:

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe brune, flotte strømper med blondekant i hvitt - eller finnes det bare med blpndekant i offwhite?

Takk :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Strømpebutikken på Steen og Strøm?

Skrevet

For å svare på det du spør om:

Nei jeg har ikke peiling og har aldri sett eller hørt om sånne strømper.

Og du....

Det er en grunn til at ting sjelden blir laget i ren hvit.

Det finnes SVÆRT FÅ nordboere som ikke ser halvdaue ut i hvitt....

Men du vet vel selv best hva du kler... :blunke:

Skrevet

En annen grunn til at brudekjoler ofte ikke er helt hvite er fordi man får sveiseblink av å se på brudebildene......... :o

Gjest Anonymous
Skrevet
For å svare på det du spør om: Nei jeg har ikke peiling og har aldri sett eller hørt om sånne strømper.

Du svarte vel egentlig ikke på det jeg spurte om - gjorde du vel?

Og du....

Det er en grunn til at ting sjelden blir laget i ren hvit.  

Det finnes SVÆRT FÅ nordboere som ikke ser halvdaue ut i hvitt....

Dessverre, men det må nok være den mest oppdiktede grunnen jeg har hørt noensinne :ler:

Det finnes èn enkelt grunn til at det meste blir lagd i ivory fortiden, og det er noe som heter TREND. Det er "in" med ivory og offwhite farger. For bare noen år siden var det jo omvendt, så du kan ikke si at alt blir lagd i ivory nå pga oss halvdaue nordboere. Hva med resten av verden da??

....Ser forresten halvdaue nordboere noe bedre ut i en skitten hvitfarge?

Tror faktisk du ble litt fornærmet over innlegget mitt jeg, Anitacath. Regner med du skal ha kjole i ivory :D

Skrevet

Du svarte vel egentlig ikke på det jeg spurte om - gjorde du vel?

................

Tror faktisk du ble litt fornærmet over innlegget mitt jeg, Anitacath. Regner med du skal ha kjole i ivory :D

Unnskyld???

Jeg siterer:

Og etter å ha fått ut all frustrasjonene:

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe brune, flotte strømper med blondekant i hvitt - eller finnes det bare med blpndekant i offwhite? sitat slutt

Var det ellers noe du lurte på??

Og du....

Kjolen min er IKKE ivory.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Var det ellers noe du lurte på??

Skrevet

Brune strømper med hvite blondekanter? :o

Finnes virkelig det da? Gusjameg det høres stygt ut..... :roll:

Skrevet

Gjest,

Falke (tysk merke) selger slike strømper (stay ups, kalt Falke Lunelle) som du ser etter. Jeg har selve bestilt dette til min kone. Vet ikke om de selger dette i Norge, men jeg bestilte fra http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm som har veldig bra utvalg, og leverer raskt (2 - 4 dager), samt at de er billigere enn de fleste butikker i Norge. Be de bare om å skrive at verdien er under 200 kr, ellers må du betale toll.

Tor

Gjest Anonymous
Skrevet
Brune strømper med hvite blondekanter? :o

Finnes virkelig det da? Gusjameg det høres stygt ut..... :roll:

Ærlig talt!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Gjest,

Falke (tysk merke) selger slike strømper (stay ups, kalt Falke Lunelle) som du ser etter. Jeg har selve bestilt dette til min kone. Vet ikke om de selger dette i Norge, men jeg bestilte fra http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm som har veldig bra utvalg, og leverer raskt (2 - 4 dager), samt at de er billigere enn de fleste butikker i Norge. Be de bare om å skrive at verdien er under 200 kr, ellers må du betale toll.

Tor

TUSEN TAKK FOR TIPSET :D

(endelig et fornuftig svar - takker og bukker :wink: )

Skrevet

Skal du ha brune strømper til brudekjole? Hver sin smak sier nå jeg.....

.......og det er jo ikke noe problem å skaffe hvite kjoler. Få sydd den selv. Hadde iallefall ikke problemer med å skaffe hvitt stoff...bare man ser på de rette stedene.....

(hvem ble fornærmet nå tro :ler: )

Gjest Tabby
Skrevet

Det er nok mange grunner til at det ikke er så mange kritthvite brudekjoler på markedet nå om dagen. Som det er nevnt, både trend og hvilke farger som kler mennesker. Men også mange som ikke vil ha helt hvite kjoler, jeg vil ikke det, jeg har to barn og føler at jeg passer ikke helt inn i den gamle regelen for at man skal være "ren". Så for meg er markedet topp nå om dagen :ler:

Men jeg håper du finner flotte strømper som passer deg og din stil. Lykke til i jakten på de rette strømpene da ;)

Skrevet
Men jeg håper du finner flotte strømper som passer deg og din stil. Lykke til i jakten på de rette strømpene da ;)

(til den som startet tråden...)

...og JEG håper du skaffer deg litt

god gammeldags folkeskikk på veien!! :blunke:

Skrevet

Vel, da jeg giftet meg i fjor fantes det veldig mye i hvitt. Sløret mitt var kritthvitt, det samme var strømpene mine (og undertøyet). Kjolen min var ivory, men den trodde jeg at var kritthvit helt frem til noen uker før bryllupet. Som sagt lenger opp er det en grunn til at det er få ting som er i helhvitt, mange ser ut som et levende lik i den fargen. Synes ivory er nydelig jeg, men dette er en annen diskusjon.

Gjest Anonymous
Skrevet
Skal du ha brune strømper til brudekjole? Hver sin smak sier nå jeg.....

(hvem ble fornærmet nå tro :ler: )

Ja, jeg ble ihvertfall ikke fornærmet :ler: Sjekk denne du , Monja: Strømper Siste trend: Strømper i brun m/chintz m/offwhite blonde. ( http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-stromper.html ...hvis du vil sjekke ut hvordan det ser ut!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...