Gå til innhold

Vet dere hva jeg ønsker meg noen ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- et diskusjonsforum for bryllup hvor alle måtte være registrert. Blir av og til litt lei av skikkelige ufine innlegg av anonyme folk.

Joda, jeg er glad i en diskusjon jeg, og når en person sier at hun ikke liker kjolen min, opplegget vårt e.l. og begrunner det er det interessant. Men de andre...

Vel, bare litt frustrasjon fra Rose som er svært takknemlig for forumet til tross for mange skrullete debattanter her inne. Men når jeg synes noens ideer og planlegginger går over stokk og sten så sier jeg i fra - undertegnet nettopp ROSE : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Er så utrolig enig med deg, Rose. Er uendelig lei av alle de dårlige kommentarene som kommer fra anonyme. Kommentarene er jo mye mer interessante når man vet hvem de kommer fra...

12

Skrevet

Det er mange anonyme som skriver tips og ideèr også, og hvis man da vil vite litt mer går det ikke an å skrive en privat melding, feks.

Mye lettere hvis alle hadde nickname.

Gjest Anonymous
Skrevet

On 2002-04-12 09:51, Ragnhild wrote:

Ja...eller som i det gamle forumet der man kunne skrive inn et nick selv om man ikke var innlogget.  

Den funksjonen ønsker jeg meg tilbake!!!!!

Dessuten synes jeg ikke argumentet om at de dårlige kommentarene kommer fra anonyme er særlig holdbart. Det kommer like mye svada om man er innlogget eller ikke synes jeg.

B.

Skrevet

Det irriterer meg til tider også med alle disse anonyme som slenger dritt og ikke tør å stå for det de skriver. For all del, anonyme kommer med gode råd også altså, og da er det ikke noe problem. Allikevel ville det kanskje vært kjekt om alle var registrerte, sånn i tilfelle man lurer på noe så kan man sende de andre brukerne private meldinger icon_smile.gif12

Skrevet

Nei - det er dårlige kommentarer fra de som står frem også, men da står de liksom også ansvarlig på en annen måte hvis du skjønner hva jeg mener : )

Gjest Anonymous
Skrevet

Både enig og uenig, jeg mener at dersom man ikke tåler litt kritikk så har man ikke så mye i et diskusjons forum å gjøre - det er både for og imot her. Men jeg er enig i det du sier at det hadde vært greit å ha et nick på mange innlegg her for det blir så mange anonyme og det er greit å få skille litt.

Jeg innrømmer ærlig at jeg til tider har kommet med sleivspark til folk her inne det gjør jeg, men man må også tåle å høre folks ærlige mening eller ?? Man skal ikke være hundre prosent enig hele tiden. Mange ganger så er man kanskje litt vel kjapp på tastaturet og da kan det komme ting frem som man egentlig ikke mener noe stygt med, men som andre igjen kan ta ille opp. Jeg har også blitt mektig provosert her flere ganger og står for det.....

Men i hvertfall et nick på underskriften hos anonyme hadde hjulpet godt også icon_smile.gif12

Skrevet

He, he, har merket du er krass i uttalelsene noen ganger ja 20april2002 men med nicket ditt vet vi jo hvem du er og at du egentlig er ei hyggelig jente som står for meningene dine. Og da er det jo ikke noe problem!

Gjest Anonymous
Skrevet

Å joda treff meg på den rette dagen og jeg kan fyre løs icon_smile.gif men det er ingenting vondt med det uansett - jeg er bare litt vel kjapp i kommentarene av og til .) men jeg er ei hyggelig jente mesteparten av tiden icon_smile.gif

Det er uansett greit å vite hvem som er litt krasse og hvem som er de myke og koselige icon_smile.gif12

Skrevet

Har vært irritert et par ganger selv jeg når folk maser og spør om det mest elementære uten at de selv gidder å søke på nettet først : )

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har nå alle lov til å irritere seg - streken går som de fleste her er enige i ved personhets.

Ellers så skal vi jo gifte oss så hva har vi å være sure for icon_smile.gif Jeg blir sabla irritert når folk kommenterer noe sarkastisk og jeg ikke har bedt om noen kommentar icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmm skal man ikke ha lov å kommentere ting uten at det er bedt om det? Når man legger et innlegg ut på et forum som dette må man være forberedt på at folk reagerer på ulik måte, og endel gir jo klart uttrykk for hva de mener. Man kan ikke drive sensur heller. Hvis man er så redd for å få kommentarer får man heller la være å legge ut innlegg om emner man ikke vil ha tilbakemelding på.

B.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oooo miss B......man kan kommentere så lenge en person har bedt om det, men når noen skriver hva de skal ha ettersom folk spør er det ikke meningen man leter etter....det bør jo du også kunne forstå eller ?12

Skrevet

Etter en tids observasjon her på gruppa har jeg nå begynt å poste innlegg. Ja jeg har registrert meg, for "tonen" her inne er at man blir tatt bedre imot når en er registrert med nick. Men finnes det FAQ eller "kjøreregler" for gruppa? Innimellom er tonen her så tøff at jeg forholder meg i ro istedetfor å svare, eller spørre for den saks skyld...

Bare lurer...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror det skal ligge noen kjøreregler her - det har tidligere vært store problemer her inne med personhets - da har det vært delvis graverende. Men det har vært ganske ok på selve bryllupssiden egentlig -selvfølgelig kan det komme til diskusjoner - men det er ikke noe man bør ta seg særlig nær av.

jeg har uansett fått så utrolig mange gode tips av folk her inne og det har hjulpet meg stort i planlegginga. Nå er jeg gift om ei uke og takker jeg nok for meg her inne.12

Skrevet

Hei!

Jeg er moderator her inne. Det vil si at jeg prøver å lese alle innlegg og samtidig sørge for at dere holder dere til: Reglene

I tillegg kan jeg jo nevne at vi logger IP adresser og hjelper til i andres forum når det er behov. (se også Vi informerer)

Jeg håper du og alle andre finner dere til rette her på KG.

Bare spør hvis det er noe - pr mail, personlig melding eller innlegg

Moderator bryllup

Skrevet

Jeg mener det er MENINGSLØST å snakke om noe annet enn anonyme innlegg her! Nick'et har vi nettopp for å være anonyme, eller hva?

Skrevet

Vi er jo anonyme for det om vi har nick, men jeg synes det er greit at folk bruker nicket sitt også, selv om de ikke er enig i at innbydelsene ikke var så fine, eller kjolen ikke var helt i min smak osv. Det har så lett for å komme usakelig kritikk og ufinheter under anonyme innlegg. Det synes jeg er synd, derfor skulle vi vært nødt for å bruke nick for å kunne svare på innlegg eller legge inn innlegg synes jeg, du er anonym selv om du bruker nick, så hvorfor ikke bruke det?? icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...