Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Jeg satt og smilte fra øre til øre alene foran tv'en da en venn kom inn, og han begynte å erte meg fordi han mente at det ikke er vanlig å "vise følelser" når man sitter alene foran tv'en. Gjør du det?
Gjest Nishiki Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg ler av veldig morsomme ting, kan finne på å grine av veldig triste, smiler dersom det er noe morsomt som skjer og ser nok ut som jeg kjeder meg om det skulle være tilfelle. Jeg skrur nok ikke av ansiktsmimikken fordi det er på tv ting skjer nei. edit: endret noen ord. Endret 16. august 2008 av Nishiki
pantera Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Jeg tror jeg "tillater" meg selv til å la meg rive med mer når jeg ser på film alene faktisk. Synes ikke du skal bry deg om han ertet deg.
Spoven Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Enig med pantera. Man blir jo ikke følelseskald selv om man sitter å ser på tv alene..
Frigg Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Tar meg selv i at jeg lar meg rive med. Jeg synes det er veldig morsomt å se på samboeren min når vi ser på tv, for han er skikkelig engasjert. Hvis det er noen som er morsomt så ler han eller smiler fra øre til øre, hvis det er noen som har vondt, så kan man nesten se smerten i ansiktet hans osv. Jeg er sikkert slik selv også
Anglofil Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Ja, ofte! Kan sitte og gråte over en trist film jeg, like mye som jeg kan le av en morsom film. Mvh Yvonne
FangeLiv Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Ja, lar meg absolutt rive med selv om jeg er alene. Har til og med opplevd at det er noe ekstra engasjerende, og da sier jeg et eller annet f. eks "Særlig at det er det han synes da", for å oppdage at det ikke er noen å snakke til. Ehh, ja det stemmer jeg er visst alene her nå, jaja revet med blir man uansett
Olive Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Jeg rives enda mer med når jeg er alene.. Har liksom ingen hemninger lenger når alle andre er borte
LekeHusmor Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 jeg og.. hehe. spesielt ekstrem oppmussig setter i gang følelser hos meg altså tårene triller og jeg blir oppriktig lykkelig på familiens vegne. jeg tror kanskje jeg lar meg rive mer med av realityserier enn "vanlige" serier? for da er det liksom mer ekte.. hehe. men jo jeg lever meg mye inn i det jeg gjør, det gjelder lesing også. mye mer morsomt a gitt
Gjest Gjest_b Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Ja, lar meg absolutt rive med selv om jeg er alene. Har til og med opplevd at det er noe ekstra engasjerende, og da sier jeg et eller annet f. eks "Særlig at det er det han synes da", for å oppdage at det ikke er noen å snakke til. Ehh, ja det stemmer jeg er visst alene her nå, jaja revet med blir man uansett Samme her. Har sluttet å se debattprogrammer fordi det ble så mye "snakking" til tv'en.
missluna Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Jeg ler av morsomme ting og gråter av rørende og triste ting. Faktisk oftere enn om jeg ser på tv/film sammen med noen.
angeleyes Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Jeg lar meg oftere rive med når jeg ser på tv alene enn om jeg er sammen med noen. Da er det jo ingen som kan se at jeg lever meg så inn i det som skjer på tven.
LoppeLise Skrevet 29. august 2008 #15 Skrevet 29. august 2008 Ja! Jeg ler, gråter og blir sint. Men lar meg kanskje rive med mest når jeg er alene. Er sambo er må jeg liksom skjerpe meg litt.. Når jeg så Citty of angels hulket jeg. Mamma og sambo så rart på meg, og det var jo litt ødeleggende for stemningen
Gjest Prinsæssa Skrevet 29. august 2008 #16 Skrevet 29. august 2008 Står fram som lar-seg-rive-med'er! Jeg ler så jeg rister noen ganger, humrer av de mindre poengene og gråter hvis det blir tilstrekkelig trist, og kan sikkert også finne på å kommentere. Og ikke minst, så danser jeg heftig rundt på stuegolvet til musikkvidoene
Gjest Chrissy82 Skrevet 29. august 2008 #17 Skrevet 29. august 2008 Jeg lar meg også rive med. Jeg kan begynne å gråte av triste ting på tv`n eller så kan jeg begynne å klappe hvis det er noen som vinner noe eller ler når det er noe morsomt..
Caramela Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 Rives helt klart med! Gråter når det er trist, og dagen derpå er puta klissvåt etter en episode med Ekstrem oppussing Jeg ler høyt av noe utrolig morsomt, smiler av fine moments, blir irritert når jeg ser menneskelige handlinger jeg misliker, osvosv.. Er forresten ikke nødvendig å være alene foran tv'n for å vise følelser, men de blir gjerne forsterket når jeg er alene
Blåbæret Skrevet 1. september 2008 #20 Skrevet 1. september 2008 Står fram som lar-seg-rive-med'er! Jeg ler så jeg rister noen ganger, humrer av de mindre poengene og gråter hvis det blir tilstrekkelig trist, og kan sikkert også finne på å kommentere. Og ikke minst, så danser jeg heftig rundt på stuegolvet til musikkvidoene Slik er jeg også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå