thumbalina Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Nå er det bare ei uke igjen til den store dagen.... og jeg har vært stuptrøtt de siste tre-fire ukene... helt gåen... sovner foran tven nesten hver kveld.. i dag har jeg sovet tre timer på sofaen, og gjorde det samme forrige helg.. er det en form for nerver dette eller?? Noen som har det på samme måte?? har hatt to ukers ferie i sommer (slutten av juli- begynnelsen av august), men var like trøtt gjennom hele ferien... jobber fulltid og styrer med det meste til bryllupet selv.. men føler ikke jeg stresser eller ikke har kontroll på noe av det som skal skje.. rare greier dette.. noen andre vordende fruer som går å gjesper???
iQra82 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Jepp, kjempe trøtt selv går liksom rundt i halvsvime om dagen. Forøvrig bare en uke igjen for meg og
thumbalina Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Godt det ikke bare er meg da!! Lykke til til helga!!!
Markjordbær Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Jeg fikk nokså lite søvn siste uka pga hadde så mye å gjøre, så jeg var rimelig trett pga det, men mest overtrøtt egentlig, så kom meg gjennom dagene. Hadde sovet lite natta før bryllupet også, men dagen gikk kjempefint selv om vi var trøtte begge to. Var deilig å bli ferdig etter to dager med bryllupsfest, selv om det var to fantastiske dager. Så utrolig godt å bare kunne slappe av. Nå har vi vært gift i 2 uker og 3 dager Snart er det bryllupsreise! Lykke til til dere begge, og gled dere! Nyt dagen deres mens dere kan, for den går FORT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå