Gjest smiely Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Yuhu, jeg skal gifte meg Og da tenkte jeg litt på morgengave, for han bør jo også få noe! Vurderte å gå til et studio og synge inn Kjærlighetsvisa på en CD til han, hva tror dere om det?
thumbalina Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Yuhu, jeg skal gifte meg Og da tenkte jeg litt på morgengave, for han bør jo også få noe! Vurderte å gå til et studio og synge inn Kjærlighetsvisa på en CD til han, hva tror dere om det? Morsomt og orginalt.. =) Poenget er at han skal bli glad for det, så du står fritt til å gjøre akkurat som du vil... jeg har bestilt dørskilt jeg.... med Familien xxxx for å symbolisere at vi nå har samme etternavn og er en liten familie...
Gjest LindaKristin Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Så utrolig fine og søte ideer!!Flinke dere er:) Har funnet klokke jeg...men skal gi en koselig ting i tillegg:) Tar i mot ideer med takk!
Maja_83 Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Høres ut som en personlig gave Vi starter bryllupsreisen vår i New York og jeg skal derfor gi han en helikoptertur i NY som morgengave, og det blir en minnerik opplevelse vi kan gjøre sammen. Tenkte også å finne en gave i tillegg til den turen da. Jeg har sagt til ham at jeg ønsker meg noe annet enn smykker i morgengave, at jeg heller vil ha spa behandling e.l. Jeg verdsetter opplevelser mer enn døde ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå