Gå til innhold

Eyeliner i kremkonsistens - med pensel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå brukt en fantastisk eyeliner fra Clininique. Den var i en liten krukke, i kremkonsistens, og en liten pensel fulgte med. Den satt utrolig godt, var lett å legge og variere. Har nå brukt den i to år. Nå er den straks tom, og da jeg skulle kjøpe ny viste det seg at den har gått ut - den finnes ikke mer! Er ikke det typisk.

Noen som vet om andre merker som fører brush-on eyeliner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mac, Stila og Bobbi Brown har i alle fall.

Gjest Cathena
Skrevet

Elizabeth Arden hadde en fantastisk i sommerlooken, er sikkert noen som har den forsatt. Den satt utrolig bra, òg var litt shimmer i. Nydlig! :rødme:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en fra Ebay, det er Bobbi Brown sin. Gleder meg til å prøve den!

Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet
Jeg kjøpte nettopp en fra Ebay, det er Bobbi Brown sin. Gleder meg til å prøve den!

Hvilket medlem kjøper du fra da, om jeg kan spørre? :)

Skrevet

Har en lilla fra MAC, men den synes jeg ikke er så veldig bra. de fra Mad minerals virket bra!

Gjest Gjest_Sanna_*
Skrevet

Shiseido har også en bra en, i krukke med pensel som følger med. Var billig på strawberrynet, men de har den ikke inne nå ser det ut som.

Gjest "gjest"
Skrevet
Elizabeth Arden hadde en fantastisk i sommerlooken, er sikkert noen som har den forsatt. Den satt utrolig bra, òg var litt shimmer i. Nydlig! :rødme:

Den er da å få hele tiden den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...