Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det mange yngre kvinner som tatoverer permanent øyenbrynssminke? Jeg har tenkt at det er noe eldre gjør, som føler de mister farge etter hvert og sånn. Men nå har jeg begynt å tenke på det selv. Er det mange her som gjør det?

Endret av FangeLiv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det. Og er kjempefornøyd. Har fullt etter farge en gang og har hatt de i to og et halvt år nå. Så det er noe du må regne med å gjøre innimellom da de mister farge etterhvert.

Mange jeg kjener som har gjort det, men så er jeg i bransjen selv også da....

Skrevet

Jeg er superfornøyd med mine øyenbryn! Hun la ikke i så mye farge første gangen, siden jeg er så lys. Så jeg har etterfylt gratis to ganger, og skal gjøre det en gang til innen noen måneder. Gratis.

Men gjør GRUNDIGE forundersøkelser på de du velger å bruke, og gjør det nå for all del ikke i utlandet..

Gjest Gjest_hanne_*
Skrevet

Jeg gjorde det første gang når jeg var 22 år, og har hatt det siden. Storfornøyd!!:D

Skrevet

Jeg har også (har korte og helt lyse øyenbryn naturlig), og er kjempefornøyd! Anbefales på det sterkeste, men sjekk seriøsiteten til de du evt skal ta det hos - og husk at billigst ikke alltid er best :)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har det. Er veldig fornøyd! Jeg gjorde det i utlandet da, og betalte ca 800 kr. Men tegnet de opp selv, så de ble helt slik jeg ville :)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg har det, er superfornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...