Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Traff en type for ikke så lenge siden som var så ivrig etter å ha meg med på reiser. Så vi var på flere utenlandsturer sammen. Jeg hadde imidlertid en liten forutanelse om at det ville bli slutt etter siste tur. For hva ville skje da liksom....Og DET ble det. Pga en "bagatell" som han visstnok ikke kunne tolere.. Flere som har opplevd slike typer?
Gjest 35 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Han var nok bare ute etter en elskerinne da kanskje? En som han kunne ha det hyggelig med på turer, men ikke noe forhold. Men de som ønsker seg kun litt og ikke alt, bør si det ganske tidlig og med en gang, det gjelder for kvinner og menn.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Han ville ha barn med meg også. Men han var en utrolig god elsker og så fysisk av seg.......men hadde en svak karakter.
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Men han var/er ikke gift/har samboer eller?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Men han var/er ikke gift/har samboer eller? Nei. Tror nokså bestemt ikke det. Han kjøpte jo gaver til meg da. Så da var jeg kanskje kjøpt og betalt, som en elskerinne. Bl.a en dildo. Så jeg har det bra jeg.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Men det som irriterer meg litt var at han valgte dildoen! Jeg fikk ikke den jeg egentlig kunne tenkt meg......
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Det gir meg ingen god følelse at jeg har trodd at jeg hjalp deg med mine svar, når du TSA åpenbvart tuller med innlegget ditt. Det virker svært useriøst. Du får andre som svarer deg til å føle seg dumme. Liker du det?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Det gir meg ingen god følelse at jeg har trodd at jeg hjalp deg med mine svar, når du TSA åpenbvart tuller med innlegget ditt. Det virker svært useriøst. Du får andre som svarer deg til å føle seg dumme. Liker du det? Dine svar?? Du stilte meg et spørsmål. Du ER jo dum du.
Nabodama Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 Men det som irriterer meg litt var at han valgte dildoen! Jeg fikk ikke den jeg egentlig kunne tenkt meg...... Det bør du absolutt ta opp med ham, sånn kan han jo ikke oppføre seg!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #11 Skrevet 16. august 2008 Det bør du absolutt ta opp med ham, sånn kan han jo ikke oppføre seg! Tror du han vil kjøpe en ny? Den jeg har begynner å bli utslitt...og batteriene er utgåtte.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #12 Skrevet 16. august 2008 Dine svar?? Du stilte meg et spørsmål. Du ER jo dum du. Alle her er dumme. Derfor bør du komme deg bort. Dra til MENSA, der vil du trives
Nabodama Skrevet 16. august 2008 #13 Skrevet 16. august 2008 Tror du han vil kjøpe en ny? Den jeg har begynner å bli utslitt...og batteriene er utgåtte. Ja, kanskje han vil gjøre det, ettersom han selv ikke vil stille opp lenger. Og da kan du jo si hvilken du vil ha....og kjøp for all del oppladbare batterier.... Tror nesten du bør ringe ham med en gang, kanskje han er ekstra medgjørlig ettersom det er lørdagskveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå